Автор |
Майкл Л. Джордж |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2016 |
Перекладач |
Тетяна Гутман |
ISBN |
978-5-00100-754-8, 9785001007548 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Бережливое производство + шесть сигм в сфере услуг
Об'єднання двох перевірених і добре зарекомендованих методик управління традиційно приносить відмінні результати. Не стало винятком і злиття японської системи «бережливого виробництва» і американської - «шести сигм». В результаті виникла теорія Lean Six Sigma (бережливе виробництво + шість сигм), яка вже майже десять років дає можливість різним компаніям по всьому світу підвищувати ефективність і розвивати свій бізнес. Однак впровадження чисто виробничих методик управління в сферу послуг представляло певні труднощі.
Майкл Джордж, автор першої книги з теорії LSS і генеральний директор успішної консалтингової компанії George Group Consulting, докладно розповідає про особливості застосування методики в сервісних організаціях, розшифровує не завжди зрозумілі виробничі терміни бережливого виробництва і наводить приклади з практики реальних компаній зі сфери послуг.
Для кого ця книга
Для керівників сервісних компаній і підрозділів, перед якими стоїть завдання оптимізації роботи компанії.
Чому вирішили видати цю книгу
Не можна допустити, щоб книга, яка встигла стати класикою менеджменту, пропала з полиць магазинів.
Від автора
Дана книга призначена як для тих, хто ніколи не чув про шість сигм і бережливе виробництво, так і для тих, хто вже використовує один або обидва ці методи.
Частина I. Застосування методу «бережливе виробництво + шість сигм» для отримання стратегічних переваг у сфері послуг доводить, що «бережливе виробництво + шість сигм» - важливий інструмент підвищення акціонерної вартості з усіма наслідками (такими, як підвищення задоволеності клієнта при одночасному підвищенні якості, швидкості і зниження витрат, не кажучи вже про зменшення складності).
Частина II. Реалізація програми «бережливе виробництво + шість сигм» в організаціях сфери послуг розповідає про базові складові успішного процесу. В цьому розділі своїм досвідом діляться керівники компаній, які вже випробували даний підхід на справі, що допоможе вам пройти цей шлях швидше.
Частина III. Удосконалення послуг показує, як працюють на практиці методи і інструменти підходу «бережливе виробництво + шість сигм» стосовно послуг. Ця частина включає кілька розділів про ефективне застосування підходу DMAIC до існуючих процесів (включаючи розгляд численних прикладів з практики) і одну главу, присвячену проєктуванню за критерієм «бережливе виробництво + шість сигм» з метою створення нових послуг/процесів.
Автор |
Майкл Л. Джордж |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2016 |
Перекладач |
Тетяна Гутман |
ISBN |
978-5-00100-754-8, 9785001007548 |
Тип |
Електронна |

Звичайна ціна: 169 грн
Спеціальна ціна: 127 грн
-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Бережливое производство + шесть сигм в сфере услуг
Автор |
Майкл Л. Джордж |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2016 |
Перекладач |
Тетяна Гутман |
ISBN |
978-5-00100-754-8, 9785001007548 |
Тип |
Електронна |