Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн
Паперова книга | Код товару 689468
Yakaboo 5/5
Автор
Олександр Михед
Видавництво
ArtHuss
Мова
Українська
Рік видання
2016
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х215 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний

Усе про книжку Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн

Захопливий нон-фікшн Олександра Михеда – це результат багаторічного дослідження і пошуку відповіді на питання – чим є сучасна реальність? Із чого починалося шоу «Прихована камера»? Чому кожен із нас сам став Великим Братом? Як красуні завойовують чергового «Холостяка», а телебачення – мільйони глядацьких сердець? Чи багато телемагії у «Битві екстрасенсів»? Як реаліті-шоу впливають на суспільство, на літературу та мистецтво? І чи вплинуло реальне телебачення на стрім-трансляції з Майдану?

Через десятки кейсів, особистих історій та інтерв’ю з тими, хто відчув на собі, що таке реаліті, книжка розповідає історію реального телебачення і реаліті-шоу з 1948 року до 2010-х. Друга частина – науково-популярна розвідка про феномен реаліті-роману – літературне явище, сформоване під впливом реаліті-шоу. Третя частина – інтерв’ю зі стрімерами Майдану, а також пошук відповіді на питання: чим для них був стрім, чи відчували вони себе ведучими передачі для мільйонів глядачів? Яку небезпеку приховує стрім, що може і наблизити реальність, і маніпулювати нею?

Це спроба зрозуміти, наскільки правдиве твердження: «Реальність – це не те, що відбулося. Це те, що показали».

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Олександр Михед
Видавництво
ArtHuss
Мова
Українська
Рік видання
2016
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х215 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Рецензії
  •  
    Сегодня никого не интересует повседневность, ей нужен монтаж. Не верите - вспомните свой Инстаграм))) 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    «Кожен користувач має доступ до зображень повсякденного життя зірок, може коментувати і писати повідомлення. Однак разом із тим тепер кожен має власне реаліті-шоу. Хроніку свого повсякденного, мабуть, непересічного життя, яку щодня записує у профілях соціальних мереж. І часом може мати більше підписників, ніж «зіркові» акаунти. Часом пересічний користувач перетворюється на селебріті. Завдяки власному реаліті-існуванню в медійному полі. Завдяки власному повсякчасному перформансу.»

    Каждый человек, который работает в сфере медиа, знает: есть три «С», которые привлекают аудиторию в новостях. Смерть, скандал и секс. Именно поэтому различные реалити-шоу так привлекают зрителей по всему миру, а сториз популярных пользователей Instagram становятся утренним ритуалом их подписчиков.
    Книга Александра Михеды «Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн» - прекрасный нон-фикшн для каждого, кто связан со сферой журналистики, социологии и психологии масс. Крутое пособие для тех, кто обожает реалити-шоу и хотел бы знать больше об особенностях их создания.
    Максимально откровенно общаясь с читателями, Михеда показывает ужасную реальность, позволяет понять, что шоу - не только развлечение, но и способ видеть другую сторону правды. Точно диагностирует, что произошло с вмешательством камер в наши жизни, как изменилась психология человека, которая постоянно находится под чьим-то наблюдением. Но ответов на многие «почему» книга не даст: скажем, почему люди так жаждут популярности? Некоторые пояснения автор все-таки находит. Например, интерес зрителя к раскованным, персонализированным, ярко эмоциональным и скандальным реалити.
    Автор документирует мысли стримеров и художников, а также размышляет о будущей роли дронов. Однако книга не претендует на научную всеохватность. В тексте также много комментариев и отрывков из интервью с продюсерами и участниками телевизионных шоу, писателями, журналистами и стримерами.
    Как человек, который работает в сфере медиа, я прочел книгу с большим удовольствием. Всего за несколько вечеров. Потому, как читается книга очень легко, ненапряжно, это настоящий отдых! Материала для размышлений получил столько, что впереди еще не один вечер в поиске упомянутых фамилий, явлений и экспериментов.
Купити - Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн
Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн
250 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Олександр Михед
Олександр Михед

Олександр Михед (нар. 1988) – письменник, куратор мистецьких проектів, літературознавець. Вибрані есеї та фрагменти творів перекладено десятьма мовами. Автор художніх книжок «Амнезія» (2013), «Понтиїзм» (2014, довгий список премії «Книга року ВВС-2014»), «Астра» (2015, довгий список премії «Книга року ВВС-2015»), арт-буку «Мо...

Детальніше

Рецензії Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Сегодня никого не интересует повседневность, ей нужен монтаж. Не верите - вспомните свой Инстаграм))) 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    «Кожен користувач має доступ до зображень повсякденного життя зірок, може коментувати і писати повідомлення. Однак разом із тим тепер кожен має власне реаліті-шоу. Хроніку свого повсякденного, мабуть, непересічного життя, яку щодня записує у профілях соціальних мереж. І часом може мати більше підписників, ніж «зіркові» акаунти. Часом пересічний користувач перетворюється на селебріті. Завдяки власному реаліті-існуванню в медійному полі. Завдяки власному повсякчасному перформансу.»

    Каждый человек, который работает в сфере медиа, знает: есть три «С», которые привлекают аудиторию в новостях. Смерть, скандал и секс. Именно поэтому различные реалити-шоу так привлекают зрителей по всему миру, а сториз популярных пользователей Instagram становятся утренним ритуалом их подписчиков.
    Книга Александра Михеды «Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн» - прекрасный нон-фикшн для каждого, кто связан со сферой журналистики, социологии и психологии масс. Крутое пособие для тех, кто обожает реалити-шоу и хотел бы знать больше об особенностях их создания.
    Максимально откровенно общаясь с читателями, Михеда показывает ужасную реальность, позволяет понять, что шоу - не только развлечение, но и способ видеть другую сторону правды. Точно диагностирует, что произошло с вмешательством камер в наши жизни, как изменилась психология человека, которая постоянно находится под чьим-то наблюдением. Но ответов на многие «почему» книга не даст: скажем, почему люди так жаждут популярности? Некоторые пояснения автор все-таки находит. Например, интерес зрителя к раскованным, персонализированным, ярко эмоциональным и скандальным реалити.
    Автор документирует мысли стримеров и художников, а также размышляет о будущей роли дронов. Однако книга не претендует на научную всеохватность. В тексте также много комментариев и отрывков из интервью с продюсерами и участниками телевизионных шоу, писателями, журналистами и стримерами.
    Как человек, который работает в сфере медиа, я прочел книгу с большим удовольствием. Всего за несколько вечеров. Потому, как читается книга очень легко, ненапряжно, это настоящий отдых! Материала для размышлений получил столько, что впереди еще не один вечер в поиске упомянутых фамилий, явлений и экспериментов.
 
Характеристики Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн
Автор
Олександр Михед
Видавництво
ArtHuss
Мова
Українська
Рік видання
2016
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х215 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тип
Паперова
 

Про автора Бачити, щоб бути побаченим. Реаліті-шоу, реаліті-роман та революція онлайн