Авангардне мистецтво в Україні, 1910–1930. Пам’ять, за яку варто боротися
Паперова книга | Код товару 1294473
Автор |
Мирослав Шкандрій |
Видавництво |
Фабула |
Серія книг |
#PROCreators |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Перекладач |
Ірина Семенюк |
Кількість сторінок |
224 |
Ілюстрації |
Кольорові, Чорно-білі |
Усе про книжку Авангардне мистецтво в Україні, 1910–1930. Пам’ять, за яку варто боротися
Чимало митців, які вважали себе українцями, народились і працювали на території України, нині відомі у світі як представники російської чи європейської культури. Цією книжкою Мирослав Шкандрій повертає українським авангардистам українське обличчя, викрадене колоніальним минулим. Тут Україна постає мультинаціональною країною з багатою культурою, яка надихала сміливі мистецькі порухи. Автор прискіпливо досліджує життя і творчість митців 20–30-х років ХХ століття, зокрема Давида Бурлюка, Казимира Малевича, Івана Кавалерідзе, Дзиґи Вертова, Вадима Меллера, Михайла Бойчука.
Характеристики
Автор |
Мирослав Шкандрій |
Видавництво |
Фабула |
Серія книг |
#PROCreators |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Перекладач |
Ірина Семенюк |
Кількість сторінок |
224 |
Ілюстрації |
Кольорові, Чорно-білі |
Рецензії
-
Дуже хотіла поставити п'ятіркуАвангардне мистецтво в Україні, 1910 - 1930. Пам'ять, за яку варто боротися - це книга, написана Мирославом Шкандрієм на основі його власних есеїв та есеїв інших дослідників та дослідниць історії мистецтва, з чудовою метою - відкрити читачеві сторінки біографії відомих митців, які були так чи інакше пов'язані з Україною, ідентифікували себе як українців, надихалися Україною, створюючи свої роботи. Давид Бурлюк, Казимир Малевич, Вадим Меллер, Іван Кавалерідзе, Дзига Вертов, Михайло Бойчук, та інші.
Для мене, як для людини, яка не дуже тямить у мистецтві, книга виявилася дуже інформативною. Серйозно, після прочитання вона уся заліплена стікерами. Цікаво, як про багатьох митців, який "привласнила" собі Росія, ми дізнаємося лише починаючи з їхнього переїзду до Росії, при цьому все, що стосується навчання/натхнення/роботи в Україні дивовижним чином замовчується, як не варте згадки. Дуже круто, що дослідники беруться виправити цей перекос. Багато їхніх висновків, до речі, базуються на зовсім недавно відкритих біографічних та автобіографічних матеріалах. Радію, що такі книжки з'являються.
Єдиним розчаруванням стало (і воно є характерним для більшості нон-фікшн книг українських авторів, які потрапляли мені до рук) є характерна манера оповіді - суха, за нею не відчувається особистості. Хоч і розумієш, читаючи, що за цим усім історії талановитих, особливих, значимих людей, але автор не оповідає історію. Цього, принаймні, я не відчула. Читаєш, наче добре написаний студентський реферат і мені від того якось сумно трохи. Але не шкодую, що книгу прочитала.

Авангардне мистецтво в Україні, 1910–1930. Пам’ять, за яку варто боротися
360 грн
Є в наявності
Рецензії Авангардне мистецтво в Україні, 1910–1930. Пам’ять, за яку варто боротися
-
Дуже хотіла поставити п'ятіркуАвангардне мистецтво в Україні, 1910 - 1930. Пам'ять, за яку варто боротися - це книга, написана Мирославом Шкандрієм на основі його власних есеїв та есеїв інших дослідників та дослідниць історії мистецтва, з чудовою метою - відкрити читачеві сторінки біографії відомих митців, які були так чи інакше пов'язані з Україною, ідентифікували себе як українців, надихалися Україною, створюючи свої роботи. Давид Бурлюк, Казимир Малевич, Вадим Меллер, Іван Кавалерідзе, Дзига Вертов, Михайло Бойчук, та інші.
Для мене, як для людини, яка не дуже тямить у мистецтві, книга виявилася дуже інформативною. Серйозно, після прочитання вона уся заліплена стікерами. Цікаво, як про багатьох митців, який "привласнила" собі Росія, ми дізнаємося лише починаючи з їхнього переїзду до Росії, при цьому все, що стосується навчання/натхнення/роботи в Україні дивовижним чином замовчується, як не варте згадки. Дуже круто, що дослідники беруться виправити цей перекос. Багато їхніх висновків, до речі, базуються на зовсім недавно відкритих біографічних та автобіографічних матеріалах. Радію, що такі книжки з'являються.
Єдиним розчаруванням стало (і воно є характерним для більшості нон-фікшн книг українських авторів, які потрапляли мені до рук) є характерна манера оповіді - суха, за нею не відчувається особистості. Хоч і розумієш, читаючи, що за цим усім історії талановитих, особливих, значимих людей, але автор не оповідає історію. Цього, принаймні, я не відчула. Читаєш, наче добре написаний студентський реферат і мені від того якось сумно трохи. Але не шкодую, що книгу прочитала.
Характеристики Авангардне мистецтво в Україні, 1910–1930. Пам’ять, за яку варто боротися
Автор |
Мирослав Шкандрій |
Видавництво |
Фабула |
Серія книг |
#PROCreators |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Перекладач |
Ірина Семенюк |
Кількість сторінок |
224 |
Ілюстрації |
Кольорові, Чорно-білі |
Формат |
135х235 мм |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
Тираж |
1500 |
ISBN |
978-617-522-004-7 |
Тип |
Паперова |