Книга Арт-фірма. Естетичне управління та метафізичний маркетинг

Книга Арт-фірма. Естетичне управління та метафізичний маркетинг

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

Залучення мистецтва до бізнесових процесів є помітним трендом у сучасному корпоративному світі. У книзі П’єра Гіє де Монту показано, як посилення творчої складової бізнесу може допомогти у створенні ідеальної арт-фірми, що вироблятиме новітні продукти, уникаючи тих лих, які шкодять діяльності звичайних підприємств, зокрема банальності й тоталітаризму.

Автор розглядає способи поліпшення мистецької продуктивності й вироблення естетичної вартості, вдаючись до історичних і сучасних прикладів європейських підприємств, що використовують тексти, зображення й інші мистецькі засоби. Ідеї німецької філософії стають принципами естетичного маркетингу, а Кант, Шиллер, Вагнер, Станіславський, Гадамер і Бойс виявляються теоретиками мистецького управління. 

Зміст

  • Передмова. Ласкаво просимо до ТОВ «Діоніс»
  • Розділ 1. Вистава як естетичний мах 1
  • Відправні точки — естетичні театри 1
  • Театр-операційна 1
  • Театр-аудиторія 7
  • Фестивальний театр 11
  • Шиллерова стратегія маху 15
  • Розділ 2. Гравці естетичної філософії 21
  • Аудиторія: Кантова публіка 21
  • Філософія третього шляху 21
  • Піднесене та краса 23
  • Естетика для публіки 27
  • Митець: Шеллінгів творець 31
  • Естетика для творчості 31
  • Створення символів 36
  • Філософський геній 39
  • Критик: Дьюїв освітянин 43
  • Управління мистецтвом 43
  • Ринкове мистецтво 49
  • Естетика для демократії 56
  • Фахівець: Ніцшів лідер 59
  • Естетика для енергії 59
  • Махова пісня Вагнера 62
  • Маховий танець Наполеона 66
  • Розділ 3. Проблеми для мистецьких фірм 73
  • Гадамерова мистецька фірма 73
  • Подвійна дилема 79
  • Тотальність: імплозія мистецтва 79
  • Банальність: вибух мистецтва 86
  • Розділ 4. Метафізика — маркетинг мистецьких фірм 94
  • Шопенгауерова справа буття 94
  • Естетичне виробництво: втілення речі в собі 100
  • Естетичне споживання: споглядання речі в собі 104
  • Розділ 5. Авангардні підприємства 110
  • Приклади естетичного управління 110
  • Байройт: Вагнерів бренд 110
  • «Вільний театр»: натуралістський проект Антуана 121
  • Театр Роботи: символістська антреприза Люньє 127
  • Метафізика вартості 133
  • Символічний надлишок Канвейлера 133
  • Риторичний надлишок Кандинського 140
  • Іманентний об’єкт Женета 148
  • Розділ 6. Мистецькі компанії 134
  • Приклади естетичного управління 154
  • Фестивальна фірма Давіда 154
  • Закулісна студія Станіславського 160
  • Сценічний балет Дягілєва 174
  • Метафізика політики 186
  • Винайдення природного стану 186
  • Розробка культур для націй 190
  • Лежандрове дзеркало сучасності 194
  • Розділ 7. Мистецькі корпорації 202
  • Метафізика промисловості 202
  • Культура для робітників 202
  • Природа роботи 214
  • Приклади естетичного управління 219
  • Отець Альф у демократичній індустрії 219
  • Мати Остен та індустріальна демократія 233
  • Розділ 8. Потокові фірми 247
  • Бойсове естетичне управління соціальною скульптурою 247
  • Розширення мистецтва до капіталу 247
  • Людський капітал, коли кожен є митцем 253
  • Зіммелева організаційна метафізика 262
  • Розділ 9. Постмодерні перформанси 269
  • Великий вибух у Берліні: рефілософізація третього царства 269
  • Приклади естетичного управління 283
  • Мюллерове виконання матерії 283
  • Вілсонове виконання форми 287
  • Касторфова метафізика медійного споживання 296
  • Берлінський боксер 296
  • Стокгольмський мах 304
  • Розділ 10. ТОВ «Діоніс»: розширення мистецької фірми 316
  • Естетичне управління та метафізичний маркетинг 316
  • Дуалізм: естетичне управління проти тоталітаризму та банальності 316
  • Третє: метафізика мистецької роботи 322
  • Вбудована мистецька фірма та її естетичні гравці 327
  • Дилема фахівця: виробництво та фінанси 327
  • Дилема митця: дизайн та реалізація 332
  • Дилема критика: маркетинг та культура 336
  • Дилема публіки: споживання та управління 339
  • Мистецька фірма майбутнього: естетична гра Пістолетто 347
  • Примітки 359
  • Покажчик 373
Продавець товару
Код товару
1206509
Опис книги

Залучення мистецтва до бізнесових процесів є помітним трендом у сучасному корпоративному світі. У книзі П’єра Гіє де Монту показано, як посилення творчої складової бізнесу може допомогти у створенні ідеальної арт-фірми, що вироблятиме новітні продукти, уникаючи тих лих, які шкодять діяльності звичайних підприємств, зокрема банальності й тоталітаризму.

Автор розглядає способи поліпшення мистецької продуктивності й вироблення естетичної вартості, вдаючись до історичних і сучасних прикладів європейських підприємств, що використовують тексти, зображення й інші мистецькі засоби. Ідеї німецької філософії стають принципами естетичного маркетингу, а Кант, Шиллер, Вагнер, Станіславський, Гадамер і Бойс виявляються теоретиками мистецького управління. 

Зміст

  • Передмова. Ласкаво просимо до ТОВ «Діоніс»
  • Розділ 1. Вистава як естетичний мах 1
  • Відправні точки — естетичні театри 1
  • Театр-операційна 1
  • Театр-аудиторія 7
  • Фестивальний театр 11
  • Шиллерова стратегія маху 15
  • Розділ 2. Гравці естетичної філософії 21
  • Аудиторія: Кантова публіка 21
  • Філософія третього шляху 21
  • Піднесене та краса 23
  • Естетика для публіки 27
  • Митець: Шеллінгів творець 31
  • Естетика для творчості 31
  • Створення символів 36
  • Філософський геній 39
  • Критик: Дьюїв освітянин 43
  • Управління мистецтвом 43
  • Ринкове мистецтво 49
  • Естетика для демократії 56
  • Фахівець: Ніцшів лідер 59
  • Естетика для енергії 59
  • Махова пісня Вагнера 62
  • Маховий танець Наполеона 66
  • Розділ 3. Проблеми для мистецьких фірм 73
  • Гадамерова мистецька фірма 73
  • Подвійна дилема 79
  • Тотальність: імплозія мистецтва 79
  • Банальність: вибух мистецтва 86
  • Розділ 4. Метафізика — маркетинг мистецьких фірм 94
  • Шопенгауерова справа буття 94
  • Естетичне виробництво: втілення речі в собі 100
  • Естетичне споживання: споглядання речі в собі 104
  • Розділ 5. Авангардні підприємства 110
  • Приклади естетичного управління 110
  • Байройт: Вагнерів бренд 110
  • «Вільний театр»: натуралістський проект Антуана 121
  • Театр Роботи: символістська антреприза Люньє 127
  • Метафізика вартості 133
  • Символічний надлишок Канвейлера 133
  • Риторичний надлишок Кандинського 140
  • Іманентний об’єкт Женета 148
  • Розділ 6. Мистецькі компанії 134
  • Приклади естетичного управління 154
  • Фестивальна фірма Давіда 154
  • Закулісна студія Станіславського 160
  • Сценічний балет Дягілєва 174
  • Метафізика політики 186
  • Винайдення природного стану 186
  • Розробка культур для націй 190
  • Лежандрове дзеркало сучасності 194
  • Розділ 7. Мистецькі корпорації 202
  • Метафізика промисловості 202
  • Культура для робітників 202
  • Природа роботи 214
  • Приклади естетичного управління 219
  • Отець Альф у демократичній індустрії 219
  • Мати Остен та індустріальна демократія 233
  • Розділ 8. Потокові фірми 247
  • Бойсове естетичне управління соціальною скульптурою 247
  • Розширення мистецтва до капіталу 247
  • Людський капітал, коли кожен є митцем 253
  • Зіммелева організаційна метафізика 262
  • Розділ 9. Постмодерні перформанси 269
  • Великий вибух у Берліні: рефілософізація третього царства 269
  • Приклади естетичного управління 283
  • Мюллерове виконання матерії 283
  • Вілсонове виконання форми 287
  • Касторфова метафізика медійного споживання 296
  • Берлінський боксер 296
  • Стокгольмський мах 304
  • Розділ 10. ТОВ «Діоніс»: розширення мистецької фірми 316
  • Естетичне управління та метафізичний маркетинг 316
  • Дуалізм: естетичне управління проти тоталітаризму та банальності 316
  • Третє: метафізика мистецької роботи 322
  • Вбудована мистецька фірма та її естетичні гравці 327
  • Дилема фахівця: виробництво та фінанси 327
  • Дилема митця: дизайн та реалізація 332
  • Дилема критика: маркетинг та культура 336
  • Дилема публіки: споживання та управління 339
  • Мистецька фірма майбутнього: естетична гра Пістолетто 347
  • Примітки 359
  • Покажчик 373
Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
540 грн
Акція
Немає в наявності
Паперова книга