Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Інтернет пропонує мільйон можливостей, щоб створити свій інтернет-бізнес. Але з чого конкретно почати реалізовувати свій проєкт і як правильно його розвивати?
У цій книзі описані всі найголовніші інструменти інтернет-маркетингу, які дійсно важливі для просування вашого бізнесу.
Для всіх тих, хто чув про конверсію, Google Analytics, метатеги, seo і т.д., але не знає, як ними користуватися, щоб отримувати прибуток, Антон Воронюк і Олександр Поліщук описали і пояснили найважливіші методи роботи в інтернет-маркетингу. Вийшов експрес-курс для молодих інтернет-маркетологів з найефективнішими маркетинговими прийомами.
Книга також відповість на багато актуальних питань. Наприклад, навіщо потрібен компоновщик посилань? Який вибрати формат для контенту? Як зробити так, щоб ваш сайт виявився на перших позиціях пошукової системи? Скільки разів потрібно згадати ключове слово в тексті, щоб цільові користувачі знайшли вас? Як управляти репутацією і працювати з негативом? З якими завданнями допомагає впоратися контекстна реклама?
Ця книга для тих, хто хоче поліпшити свій інтернет-бізнес і тих, хто тільки починає будувати онлайн-кар'єру.
Інтернет пропонує мільйон можливостей, щоб створити свій інтернет-бізнес. Але з чого конкретно почати реалізовувати свій проєкт і як правильно його розвивати?
У цій книзі описані всі найголовніші інструменти інтернет-маркетингу, які дійсно важливі для просування вашого бізнесу.
Для всіх тих, хто чув про конверсію, Google Analytics, метатеги, seo і т.д., але не знає, як ними користуватися, щоб отримувати прибуток, Антон Воронюк і Олександр Поліщук описали і пояснили найважливіші методи роботи в інтернет-маркетингу. Вийшов експрес-курс для молодих інтернет-маркетологів з найефективнішими маркетинговими прийомами.
Книга також відповість на багато актуальних питань. Наприклад, навіщо потрібен компоновщик посилань? Який вибрати формат для контенту? Як зробити так, щоб ваш сайт виявився на перших позиціях пошукової системи? Скільки разів потрібно згадати ключове слово в тексті, щоб цільові користувачі знайшли вас? Як управляти репутацією і працювати з негативом? З якими завданнями допомагає впоратися контекстна реклама?
Ця книга для тих, хто хоче поліпшити свій інтернет-бізнес і тих, хто тільки починає будувати онлайн-кар'єру.