Електронна книга 21 кейс интернет-маркетолога

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Хочете з будь-якого товару створювати бренд? Ловіть нову книгу-кейс маркетологині Аліни Кривенець.

Аліна Кривенець - маркетологиня, яка починала свій шлях в інтернет-маркетингу з копірайтингу і знає, чому копірайтер має бути на 80% психологом і тільки на 20% - безпосередньо копірайтером.

21 кейс - це 21 бізнес, з кожним з яких Аліна працювала. У цій книзі вона ділиться ефективними маркетинговими стратегіями, тонкощами просування в соціальних мережах, цифрами таргетингу і детальною аналітикою.

Продавець товару
Код товару
1314736
Де читати книгу?
icon
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
або завантажте
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
fb2
Підходить для ел. книг та інших пристроїв
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Опис книги

Хочете з будь-якого товару створювати бренд? Ловіть нову книгу-кейс маркетологині Аліни Кривенець.

Аліна Кривенець - маркетологиня, яка починала свій шлях в інтернет-маркетингу з копірайтингу і знає, чому копірайтер має бути на 80% психологом і тільки на 20% - безпосередньо копірайтером.

21 кейс - це 21 бізнес, з кожним з яких Аліна працювала. У цій книзі вона ділиться ефективними маркетинговими стратегіями, тонкощами просування в соціальних мережах, цифрами таргетингу і детальною аналітикою.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
150 грн
icon-digital Електронна книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank