Книга Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Книга Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

5 Отзывов
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Перед вами одна из самых популярных книг по бизнесу последних десятилетий. Это признанный бестселлер по версиям Wall Street Journal и BusinessWeek, который уже в течение семи лет не покидает топ-десять деловых книг на Amazon. Переведена на 43 языка и оценена во всем мире, теперь книга «Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков» на украинском языке!

Если вы разбираетесь в бизнесе, то понимаете, что конкуренция – это правильно и естественно. Однако в последнее время вам все труднее привлекать внимание клиентов из-за многочисленных конкурентов, а ребрендинг и смена команды уже не помогают? Пришло время отойти в сторону и создать благоприятную среду обитания – свой собственный «голубой океан» инновационного бизнеса.

Рене Моборн и В. Чан Ким написали книгу «Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков» именно для того, чтобы каждый сумел выйти за пределы общепринятых шаблонов деятельности и дать толчок глобальной экономике. Они дают подробную инструкцию, как вывести ваш бизнес на новый уровень и предлагают новую философию успеха.

Продавец товара
Код товара
713138
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Тираж
10 000
Описание книги

Перед вами одна из самых популярных книг по бизнесу последних десятилетий. Это признанный бестселлер по версиям Wall Street Journal и BusinessWeek, который уже в течение семи лет не покидает топ-десять деловых книг на Amazon. Переведена на 43 языка и оценена во всем мире, теперь книга «Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков» на украинском языке!

Если вы разбираетесь в бизнесе, то понимаете, что конкуренция – это правильно и естественно. Однако в последнее время вам все труднее привлекать внимание клиентов из-за многочисленных конкурентов, а ребрендинг и смена команды уже не помогают? Пришло время отойти в сторону и создать благоприятную среду обитания – свой собственный «голубой океан» инновационного бизнеса.

Рене Моборн и В. Чан Ким написали книгу «Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков» именно для того, чтобы каждый сумел выйти за пределы общепринятых шаблонов деятельности и дать толчок глобальной экономике. Они дают подробную инструкцию, как вывести ваш бизнес на новый уровень и предлагают новую философию успеха.

Отзывы
5 Отзывов
Юрій
19 мая 2020 г
5 баллов
Рекомендую
Непогана книга, яка допоможе вам покращити навички підприємництва. Автори книги стверджують, що потрібно намагатися уникати конкурентного середовище. Однак це не означає, що потрібно відмовлятися від власного бізнесу, якщо в ньому присутня висока конкуренція. Насамперед це означає, що потрібно шукати нові можливості, потрібно вчитися нестандартно мислити. Блакитний океан є тим середовищем де перебувають новатори. В той час, як інші постійно намагаються перевершити конкурентів, можна створити новий ринок товарів чи послуг, а не постійно змагатися з конкурентами. Таке змагання потребує постійних затрат, що негативно скажеться на вашому бізнесі. Натомість новаторство створить незаповнений ринок, де зовсім відсутня конкуренція. Звичайно таким становище буде лише деякий час, однак це дасть вам можливість зміцнитися на новому ринку, поки інші підприємці будуть його відкривати. Ви станете лідером у певній сфері товарів чи послуг. Можна також іти іншим шляхом. Який полягає в тому, щоб значно модифікувати наявні товари та послуги. Фактично на основі старого продукту створюється новий, який буде значно кращим. Узагальнюючи наведене, можна зазначити, що книга може стати цінним порадником людям, які намагаються покращити свій бізнес.
Iryna Baran
25 января 2019 г
4 балла
Для підприємців, які хочуть мислити по-іншому
Книга, яка актуальна для теперішнього бізнесу. Які компанії стають успішними: які "вигризли" свою долю у високонкурентному ринку чи зайняли нішу і самі створили свій ринок? Очевидно, другі. Автори порівнюють ці два типи ринків із океанами. Червоний океан - це ринок класичного бізнесу, свій колір він отримав через кров боротьби, яка там постійно триває. Натомість синій колір - це ще незайманий океан, де фактично немає конкуренції і де є лояльність покупців. Як потрапити у той блакитний океан? Автори цієї книги аналізують кейси та навіть пропонують готову стратегію та інструкцію, як створити щось інноваційне, або просто вдихнути новий свіжий подих у класичний бізнес. Перша причина, чому варто звернути увагу на блакитний океан - це більша тривалість такого бізнесу у порівнянні із червоним океаном. Чи потрібно бути для цього генієм? На прикладі реальних підприємців і компаній автори переконують, що ні. Ставлю меншу оцінку, ніж 5, тому що переклад книги бажає кращого, а місцями навіть "виїдає очі"
vasiLIT
17 марта 2018 г
5 баллов
Серйозна класика
Класична книга В. Чана Кім та Рене Моборн «Стратегії блакитного океану» в першу чергу стосується бізнес розвитку та стратегії. Однак, прочитавши книгу, я зрозумів, що її ідеї можна використовувати і в цивільному житті, і в роботі громадських формування і навіть у сімейних відносинах. Автори говорять про дві основні стратегії: стратегію червоного океану та стратегію блакитного океану. У червоному океані дуже сильна конкуренція, йде жорстке змагання за покупця та успіх. На відміну від червоного, блакитний океан більш спокійний та націлений на знаходження інновацій та чогось незвичного. Автори знайомлять читачів з поняттям де конструкцією ринкових меж, що і є знаходженням чогось незвичного та оригінального в бізнесі та житті. Автори пояснюють як проаналізувати всій бізнес, визначити його сильні та слабкі сторони. Читача закликають до розширення наявного попиту. Ми маємо залучити як найбільше коло людей до своїх ідей, послуг та продуктів. Друга половина книги розповідає про покрокове втілення стратегії блакитного океану, про винахід нових ідей та втілення інноваційних проектів. Книга дуже якісна, папір білосніжний, оформлення супер. Рекомендую!
Возникли вопросы? 0-800-335-425
160 грн
Нет в наличии
Бумажная книга