Автор |
Уильям Дерезевиц |
Издательство |
Yakaboo Publishing |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2021 |
Год первого издания |
2020 |
Переводчик |
Анастасия Дудченко |
Количество страниц |
368 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
Все о книге Смерть митця. Як творчі люди виживають у часи мільярдерів і технологічних гігантів
Глибоке дослідження відомого письменника й критика, володаря багатьох нагород Вільяма Дерезевіца — попередження про те, як цифрова економіка загрожує життю й роботі митців — музикантів, письменників, художників. Тобто тих, на кому тримається наша духовність і наше суспільство.
Є дві версії того, як живеться в цифрову епоху творчим людям. Перша походить із Кремнієвої долини. Згідно з нею, заробляти творчістю ще ніколи не було так легко. Якщо в тебе є ноутбук — маєш студію звукозапису. Користуєшся айфоном — маєш кінокамеру.
Інша версія належить самим творчим людям. Так, вони погоджуються, опублікувати можна все. Але хто за це заплатить? І ні, не кожен може бути митцем.
То хто ж тут має рацію? Є люди, які справді заробляють сьогодні творчістю. Як їм це вдається? Вільям Дерезевіц, відомий літературний критик і знавець сучасної культури, готовий відповісти на ці питання. На основі інтерв’ю з творчими людьми з найрізноманітніших мистецьких напрямків «Смерть митця» доводить, що перед нашими очима відбувається епохальна трансформація. В епоху Ренесансу були майстри, в ХІХ столітті — богема, у ХХ — професіонали, а в цифрову еру з’являється нова парадигма і вона змінює всі наші усталені уявлення про природу мистецтва й роль митця в суспільстві.
Автор |
Уильям Дерезевиц |
Издательство |
Yakaboo Publishing |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2021 |
Год первого издания |
2020 |
Переводчик |
Анастасия Дудченко |
Количество страниц |
368 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
-
Цікаве дослідження умов роботи і життя сучасних митцівЦікаве дослідження умов роботи і життя сучасних митців, основане на великій кількості інтерв’ю. Для мене найбільш потужними були три останні частини книги, де більш детально аналізуються теперішні проблеми творчих професій та розглядаються можливі шляхи для покращення ситуації.
Також, зовсім неочікувано, Дерезевіц відкрив мені очі на сучасний тиск технологічних компаній на звичайних людей-аматорів, мовляв, «будь-хто може стати митцем, варто тільки спробувати». Думаю, тепер мені стане легше фільтрувати такий маркетинговий пресинг. -
Смерть митця. Як творчі люди виживають у часи мільярдерів і технологічних гігантівПервое что порадовало, когда получил книгу - это твердая обложка и ее объем. Бумага увы, не белая, но все равно книга производит хорошее эстетическое впечатление. Содержание, так же, на высоком уровне.
Эта книга - полемическое исследование, которое проливает свет на все сферы и ниши куда падает огромная беспросветная тень "техно утопии". Т.е. всех этих сверх полных энтузиазма утверждений из Кремниевой долины о том как прекраснее и веселее стала жизнь всех и вся с их приходом Гугла и Амазона.
Текст делится на разделы, но в общем то все вращается вокруг двух важнейших вопросов - это доступа для профессионалов искусства к аудитории и возможности "прокормиться" делая то, что ты умеешь и любишь. Автор приводит данные а цифрах за разные периоды.
В основном пострадали самые "живые" художники и музыканты инди и нишевых направлений. Большие потери понесло книгоиздание. (Кто покупает книги изданные в США, те заметили, как "скучнеют" книги с каждым десятилетием ближе к нашим дням.)
Для Украины ситуация с наступлением техно-монополистов актуальна только отчасти и в основном в позитивном ключе, таком как краудфандинг, возможность свободного доступа к аудитории и так далее. В остальном же многое у нас "по-своему".
Все очень содержательно и интересно, но на середине книги мне стало совсем тоскливо. Потому что состояние дел в США максимально близко к понятию "депрессия", если конечно, речь идет о формах существования искусства, которые дороги лично мне и которые в пору вносить в книгу исчезающих видов.

Рецензии Смерть митця. Як творчі люди виживають у часи мільярдерів і технологічних гігантів
-
Цікаве дослідження умов роботи і життя сучасних митцівЦікаве дослідження умов роботи і життя сучасних митців, основане на великій кількості інтерв’ю. Для мене найбільш потужними були три останні частини книги, де більш детально аналізуються теперішні проблеми творчих професій та розглядаються можливі шляхи для покращення ситуації.
Також, зовсім неочікувано, Дерезевіц відкрив мені очі на сучасний тиск технологічних компаній на звичайних людей-аматорів, мовляв, «будь-хто може стати митцем, варто тільки спробувати». Думаю, тепер мені стане легше фільтрувати такий маркетинговий пресинг. -
Смерть митця. Як творчі люди виживають у часи мільярдерів і технологічних гігантівПервое что порадовало, когда получил книгу - это твердая обложка и ее объем. Бумага увы, не белая, но все равно книга производит хорошее эстетическое впечатление. Содержание, так же, на высоком уровне.
Эта книга - полемическое исследование, которое проливает свет на все сферы и ниши куда падает огромная беспросветная тень "техно утопии". Т.е. всех этих сверх полных энтузиазма утверждений из Кремниевой долины о том как прекраснее и веселее стала жизнь всех и вся с их приходом Гугла и Амазона.
Текст делится на разделы, но в общем то все вращается вокруг двух важнейших вопросов - это доступа для профессионалов искусства к аудитории и возможности "прокормиться" делая то, что ты умеешь и любишь. Автор приводит данные а цифрах за разные периоды.
В основном пострадали самые "живые" художники и музыканты инди и нишевых направлений. Большие потери понесло книгоиздание. (Кто покупает книги изданные в США, те заметили, как "скучнеют" книги с каждым десятилетием ближе к нашим дням.)
Для Украины ситуация с наступлением техно-монополистов актуальна только отчасти и в основном в позитивном ключе, таком как краудфандинг, возможность свободного доступа к аудитории и так далее. В остальном же многое у нас "по-своему".
Все очень содержательно и интересно, но на середине книги мне стало совсем тоскливо. Потому что состояние дел в США максимально близко к понятию "депрессия", если конечно, речь идет о формах существования искусства, которые дороги лично мне и которые в пору вносить в книгу исчезающих видов.
Автор |
Уильям Дерезевиц |
Издательство |
Yakaboo Publishing |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2021 |
Год первого издания |
2020 |
Переводчик |
Анастасия Дудченко |
Количество страниц |
368 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
Формат |
140х215 мм |
Переплет |
Твердый |
Бумага |
Офсетная |
ISBN |
978-617-7933-07-5 |
Тип |
Бумажная |