Книга Сам собі MBA. Про бізнес без цензури

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Книжка відомого американського бізнесмена Джека Велча і письменниці Сьюзі Велч. Бестселер New York Times і Wall Street Journal.

Тематика

Бізнес, менеджмент, командна робота.

Про книжку

Гуру менеджменту Джек Велч як ніхто інший знається на тонкощах ведення бізнесу. За плечима легендарного СЕО General Electric - величезний досвід управління і стрімкий злет досягнень корпорації.

Чому одні компанії бурхливо розвиваються і зростають, тоді як інші постійно пасуть задніх? Як бізнесу оговтатися після конкурентного удару або ж узагалі уникнути його? Як працювати з «геніями, волоцюгами та злодіями» і згуртувати команду?

Для кого книжка

Книжка для менеджерів усіх рівнів, людей, які цікавляться бізнесом чи планують розпочати власну справу.

Чому ця книжка

Поради авторів допоможуть упоратися з різноманітними викликами та проблемами менеджерів будь-яких ланок та переосмислити себе. Книжка сповнена свіжими ідеями, порадами та життєвими уроками, які навчать упевнено рухатися кар'єрними сходами, будувати успішні компанії й переосмислювати себе, коли є загроза опинитися за бортом.

Про авторів

Джек Велч - відомий американський бізнесмен. 41 рік пропрацював у компанії General Electric, із них 21 був гендиректором. За цей час виторг корпорації зріс уп'ятеро, дохід збільшився удесятеро, а ринкова капіталізація - у понад 30 разів. Нині бізнес-гуру, якого журнал Fortune назвав менеджером ХХ століття, консультує керівників найвідоміших компаній, виступає перед бізнес-спільнотою та викладає.

Сьюзі Велч - письменниця, журналістка, колишня головна редакторка Harvard Business Review. Закінчила програму МВА Гарвардської школи бізнесу. Входить до Ради директорів Товариства захисту тварин США.

Джек і Сьюзі Велч заснували власну програму підготовки MBA і є авторами бестселерів з менеджменту, зокрема книжки «Переможець. Усе, що ви хотіли знати про роботу керівника, але боялися запитати», яка вийшла друком у «Нашому форматі» (2017).

Книжки на схожу тематику

«Переможець. Усе, що ви хотіли знати про роботу керівника, але боялися запитати», Джек Велч і Сьюзі Велч, «Наш формат», 2017
«Бути босом - легко. Бувай, неефективний менеджменте!», Брюс Тулґен, «Наш формат», 2017
«Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші - ні», Джим Коллінз, «Наш формат», 2017

Відгук про книжку

"Книжка закладає міцну основу для розуміння принципів роботи бізнесу. Автори діляться власним досвідом з ентузіазмом і позитивним настроєм. Це практичний посібник з ефективного управління компанією".
Kirkus Reviews

Цитати

Про налагодження роботи команди
Ви коли-небудь бачили змагання з олімпійського виду спорту, що називається «керлінг»? При всій повазі до спортсменів, які присвятили своє життя цьому заняттю, погодьтеся, що воно трохи дивне. Один гравець штовхає гранітну шайбу («камінь») по льоду до цілі, а троє інших випереджають його, відчайдушно натираючи поверхню спеціальними щітками. Ті гравці, які натирають поверхню, щоб швидше котилася шайба, і допомагають спрямувати її в потрібну точку, - роблять те, що й хороші лідери. Вони агресивно змітають усе, що стоїть на шляху «каменя», який має влучити в ціль. Що саме? Бюрократичне безглуздя, властиве більшості організацій.

Про кризовий маркетинг
Запасіться доброзичливістю, перш ніж вона вам згодиться. Кожна компанія має безліч причин бути хорошим представником своєї спільноти, справедливим, відкритим роботодавцем. Додамо до цього списку і врегулювання кризових ситуацій. Заслужено набувши друзів і прихильників у хороші часи, ви збільшуєте свої шанси мати красномовних захисників у погані.

Продавец товара
Код товара
847313
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Язык
Украинский
Описание книги

Книжка відомого американського бізнесмена Джека Велча і письменниці Сьюзі Велч. Бестселер New York Times і Wall Street Journal.

Тематика

Бізнес, менеджмент, командна робота.

Про книжку

Гуру менеджменту Джек Велч як ніхто інший знається на тонкощах ведення бізнесу. За плечима легендарного СЕО General Electric - величезний досвід управління і стрімкий злет досягнень корпорації.

Чому одні компанії бурхливо розвиваються і зростають, тоді як інші постійно пасуть задніх? Як бізнесу оговтатися після конкурентного удару або ж узагалі уникнути його? Як працювати з «геніями, волоцюгами та злодіями» і згуртувати команду?

Для кого книжка

Книжка для менеджерів усіх рівнів, людей, які цікавляться бізнесом чи планують розпочати власну справу.

Чому ця книжка

Поради авторів допоможуть упоратися з різноманітними викликами та проблемами менеджерів будь-яких ланок та переосмислити себе. Книжка сповнена свіжими ідеями, порадами та життєвими уроками, які навчать упевнено рухатися кар'єрними сходами, будувати успішні компанії й переосмислювати себе, коли є загроза опинитися за бортом.

Про авторів

Джек Велч - відомий американський бізнесмен. 41 рік пропрацював у компанії General Electric, із них 21 був гендиректором. За цей час виторг корпорації зріс уп'ятеро, дохід збільшився удесятеро, а ринкова капіталізація - у понад 30 разів. Нині бізнес-гуру, якого журнал Fortune назвав менеджером ХХ століття, консультує керівників найвідоміших компаній, виступає перед бізнес-спільнотою та викладає.

Сьюзі Велч - письменниця, журналістка, колишня головна редакторка Harvard Business Review. Закінчила програму МВА Гарвардської школи бізнесу. Входить до Ради директорів Товариства захисту тварин США.

Джек і Сьюзі Велч заснували власну програму підготовки MBA і є авторами бестселерів з менеджменту, зокрема книжки «Переможець. Усе, що ви хотіли знати про роботу керівника, але боялися запитати», яка вийшла друком у «Нашому форматі» (2017).

Книжки на схожу тематику

«Переможець. Усе, що ви хотіли знати про роботу керівника, але боялися запитати», Джек Велч і Сьюзі Велч, «Наш формат», 2017
«Бути босом - легко. Бувай, неефективний менеджменте!», Брюс Тулґен, «Наш формат», 2017
«Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші - ні», Джим Коллінз, «Наш формат», 2017

Відгук про книжку

"Книжка закладає міцну основу для розуміння принципів роботи бізнесу. Автори діляться власним досвідом з ентузіазмом і позитивним настроєм. Це практичний посібник з ефективного управління компанією".
Kirkus Reviews

Цитати

Про налагодження роботи команди
Ви коли-небудь бачили змагання з олімпійського виду спорту, що називається «керлінг»? При всій повазі до спортсменів, які присвятили своє життя цьому заняттю, погодьтеся, що воно трохи дивне. Один гравець штовхає гранітну шайбу («камінь») по льоду до цілі, а троє інших випереджають його, відчайдушно натираючи поверхню спеціальними щітками. Ті гравці, які натирають поверхню, щоб швидше котилася шайба, і допомагають спрямувати її в потрібну точку, - роблять те, що й хороші лідери. Вони агресивно змітають усе, що стоїть на шляху «каменя», який має влучити в ціль. Що саме? Бюрократичне безглуздя, властиве більшості організацій.

Про кризовий маркетинг
Запасіться доброзичливістю, перш ніж вона вам згодиться. Кожна компанія має безліч причин бути хорошим представником своєї спільноти, справедливим, відкритим роботодавцем. Додамо до цього списку і врегулювання кризових ситуацій. Заслужено набувши друзів і прихильників у хороші часи, ви збільшуєте свої шанси мати красномовних захисників у погані.

Отзывы
5 Отзывов
Владимир
16 сентября 2020 г
5 баллов
Джек Уэлч
Легендарный СЕО General Electric. Руководил компанией 20 лет. За время его правления капитализация компании выросла с 12 до 280 млрд. Получил прозвище Нейтронный Джек, так как сократил штат компании на сто тысяч человек. В 2001 году компания была пятой среди крупнейших компаний Америки. Сейчас она занимает двадцать первое место. Трудности, которые она испытывает в настоящий момент связывают с неправильными управленческими решениями Джека Уэлча. Но это очень похоже на действия плохих политиков и управленцев, которые в своих провалах обвиняют предшественников. Главные принципы Джека Уэлча, которые позволили компании добиться ошеломляющего успеха: 1. Селекция направлений бизнеса. Если по какому-то направлению бизнеса компания не является лидером по технологиям инновациям, доле рынка, то такое подразделение нужно продавать. Если прибыль, которую приносит подразделение ниже установленной нормы по компании, то его тоже нужно продать и сосредоточиться, на тех, что приносят максимальную прибыль. 2. Селекция людей. Джек Уэлч считал своей главной задачей подбирать правильных людей и расставлять их на те позиции, для работы на которых они лучше всего подготовлены и где могут раскрыть весь свой потенциал. Именно работе с людьми Уэлч уделял большую часть своего времени. 3. Правильная мотивация. Сотрудников он делил на три категории: А, В, С. У категории А заплата была в 2-3 раза выше, чем у категории В и повышалась раз в год. Сотрудников категории С он увольнял. Уэлч считал, что сотрудникам нужно создавать первоклассные условия работы и платить достойное вознаграждение.
Олег
22 августа 2019 г
4 балла
Самоосвіта
Ні, це не книга, яка замінить ступеня МВА. Однак якщо ви замислюєтесь про здобуття наукового ступеня або потребуєте даних про те, як застосувати його принципи, Джек та Сюзі Велч написали практичний, легкий для читання дайджест інформації саме для таких цілей. Те, що їм вдається зробити в цьому томі, - це дати практичну інформацію про кожен тип курсу, який викладається на рівні MBA - від лідерства, фінансів, етики до глобальної економіки та людських ресурсів. Якщо говорити про негатив, автор книги Уелч добре відомий практикою сортування своєї роботи за багаторівневими групами - верхні 20%, середні 70% та нижчі 10%. Якщо ви знаходитесь в нижчих 10% і не вдосконалюєтесь протягом певного часу, вам, скоріш за все тактовно запропонують шукати собі нову роботу. Мені сподобався розділ про кар’єрний розвиток. Більшість тексту - це просто поради здорового глузду, але це все-таки солідно. Не витрачай часу на кар’єру, яку ти ненавидиш. Ми проводимо більшу частину свого часу на роботі, тому можемо бути щасливими, коли ми там - на своєму місці. Отже, великих сюрпризів немає, але іноді в книзі трапляються дуже корисні поради.
Катя Гудыма
7 апреля 2019 г
5 баллов
Полезная книга
Если вы собираетесь вернуться получить степень MBA, сначала прочтите эту книгу. Идея Кауфмана заключается в том, что программы MBA очень дороги и преподают устаревшие материалы. Кауфман начал с составления списка 100 лучших книг по бизнесу на своем сайте PersonalMBA.com. В его книге собраны все лучшие произведения, которые он учил, и представлен общий обзор бизнеса на очень удобочитаемом языке. Каждая глава разбита на множество подразделов, поэтому вы можете прочитать об одной концепции за пару минут. В конце каждого раздела у него есть ссылка на определенную страницу на его веб-сайте. Я бы предпочла одну ссылку на страницу его книги, которая позволяет мне исследовать оттуда, а не ссылку за ссылкой в ​​книге. Даже если вы не заинтересованы в бизнесе или предпринимательстве, я бы порекомендовала главы «Человеческий разум», «Работа с собой» и «Работа с другими», которые больше касаются психологии принятия решений с подходами к изменению или принятие привычек. Вам также может быть полезно ознакомиться с главой «Продажи», чтобы понять, чем занимаются продавцы и почему она работает, в частности, с разделом «Взаимность». Существует приложение, полное рекомендаций книг, разбитых на различные категории, если вы хотите узнать больше. В другом приложении перечислены 49 вопросов, которые помогут вам оценить, как вы поживаете и подходите к своей жизни. В общем, полезно.
2
Возникли вопросы? 0-800-335-425
290 грн
Нет в наличии
Бумажная книга