Рецензии «Нет, спасибо, я просто смотрю. Как посетителя превратить в покупателя»

Лучшие рецензии
Написать свою рецензию
  • Настільна книга продавця
    Vlad Denega, 9 июля 2018 г.
    Рецензия полезна?
    Якщо ви працюєте в сфері роздрібної торгівлі ви мусите прочитати цю книгу, незалежно ви продавець-початківець чи топ-менеджер. Є десятки, а можливо і сотні видань, присвячених технікам продажів, сервісності та іншим складовим торгівлі, але це поки єдине повністю описує і сконцентроване саме на роздрібі. Складається враження, що більшість тренінгів з продажів побудовані на цій книзі. Автор описує власний досвід, аналізує свої як і правильні так і хибні рішення в ролі продавця. Кожна тема розглянута в книзі підкріплена практичними кейсами. Ідеальний варіант для штатних менеджерів з розвитку працівників як основа для базового навчання. Уся інформація подана лаконічно, без зайвої "води". Якщо ви практикуючий продавець, найкраще кожен розділ після закінчення опрацьовувати на практиці. Окрім самих представників сфери торгівлі книга буде цікава і тим, хто просто цікавиться психологією. Типи поведінки і мотиви дій, які притаманні цій сфері, подані детально і доступно. Підхід можна знайти до будь-якого клієнта, звичайно якщо його шукати.