Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
Бумажная книга | Код товара 859528
Автор
Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
Издательство
Альпина Паблишер
Серия книг
Модели менеджмента ведущих корпораций
Язык
Русский
Год издания
2016
Год первого издания
2014
Переводчик
Мария Кульнева
Количество страниц
312

Все о книге Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители

В основе любой бизнес-модели лежит ценностное предложение, описывающее преимущества, которые ваши товары и услуги дают потребителю. Новый инструмент, разработанный авторами этой книги, — шаблон ценностного предложения позволит рассмотреть все аспекты сложного процесса разработки и тестирования новых продуктов и прийти к такому варианту предложения, который выведет ваш бизнес в лидеры рынка. В книге приводится огромное число примеров разработки и анализа ценностных предложений от лучших мировых компаний, что делает ее предельно практичным инструментом для бизнеса из любой сферы.

Книга адресована предпринимателям и руководителям, которые хотят держать руку на пульсе потребительского рынка и чутко реагировать на его изменения.

Характеристики
Автор
Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
Издательство
Альпина Паблишер
Серия книг
Модели менеджмента ведущих корпораций
Язык
Русский
Год издания
2016
Год первого издания
2014
Переводчик
Мария Кульнева
Количество страниц
312
Рецензии
  • Тарас
    1 апреля 2019 г.
    Ця книга - концентрат користі
    Якщо чесно, то книгу починав читати з деяким скептицизмом. Ну, не може бути серйозна ділова література настільки переповненою картинками й графіками! Подумав, що зроблено все для того, щоб розмазати єдину думку на всі 200 сторінок. Однак, по мірі читання, став розуміти - контент просто ідеальний! Тут немає води. Зовсім. Бери й користуйся.
    «Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители» - книга-підручник, яка максимально докладно та зрозуміло пояснює, як працювати з цільовою аудиторією, правильно розуміти, що їй болить, її потреби, та як на основі цієї інформації вибудовувати продуктову пропозицію, щоби вона швидко знайшла популярність серед споживачів. Ніякої води, а лише факти з прикладами й послідовністю дій, що необхідно зробити. Тому, як будете читати, запасіться ручкою, аркушем паперу, й набором маленьких стікерів - вони вам точно знадобляться.
    Насправді книга універсальна. Масштаб бізнесу для даної методики не важливий апріорі, нею легко може скористатися як підприємець, так і компанія, що вже давно є гравцем ринку. Автори повертають підприємців до головного правила торгівлі всіх часів й народів: клієнт завжди правий! Якщо ваш товар не користується попитом, справа не в споживачах, справа в вас, і тільки в вас. Зі споживачем треба працювати, його треба вивчати, намагатися задовольняти його потреби якісно та за доступною ціною. Це складно. Але можливо. Методика, описана в цій книзі, допоможе знайти баланс.
    Ще одна теза, яку автори хочуть донести до читача - не треба зациклюватися на першій ідеї, яка прийде в голову, не треба в неї закохуватися, пестити і леліяти, а треба її розвивати, а ще прислухатися до критики, тому що критика, це теж поштовх до нових ідей. Автори дуже точно підмічають, що багато керівників не люблять працювати з ідеями, їм потрібен один готовий та зрозумілий бізнес-план з чітко прописаними витратами й доходами. А такий підхід не сприяє народженню геніальних ідей, навпаки - душить їх в зародку, адже ініціатива як відомо карається. Книга написана простою, зрозумілою мовою, це такий собі незвичайний бізнес-комікс. Якість вражаюча, за що спасибі Альпина Паблишер. Видання хочеться тримати в руках, гортати, переглядати безліч разів.
    Кому читати? Керівникам продажів та продуктового відділу. А ще фахівцям з HR, всім тим, хто займається розвитком персоналу. Ця книга - шанс, навіть для найбільш впертих керівників, які щиро вірять в ідеальність свого товару, діяти інакше, зважити свої помилки та не допускати їх в майбутньому. Відповідно, це новий шанс вести бізнес до нових вершин.
    Цінну інформацію з книг Остервальдера щоразу вбираю як дитина, яка раптом зрозуміла, що навчилася читати й перед нею щось справді близьке та зрозуміле її душі. Я дуже радий, що автор, та його колеги Ів Пинье, Грег Бернарда й Алан Сміт НЕ штампують по 20 книг на рік. Відчувається, що над книгою вони працювали дуже прискіпливо та наполегливо. Таке варто поваги. Хочу також відзначити професіоналізм Тріша Пападакоса – дизайн видання нереально красивий, інформативний. Є багато хороших книг з бізнесу, але відмінних з них дуже мало. «Разработка ценностных предложений» - одна з таких.
    p.s. Окремим плюсом книги вважаю наявність додаткових матеріалів для скачування. Мені вони були корисними.
Купить - Разработка ценностных  предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
526 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Тарас
    1 апреля 2019 г.
    Ця книга - концентрат користі
    Якщо чесно, то книгу починав читати з деяким скептицизмом. Ну, не може бути серйозна ділова література настільки переповненою картинками й графіками! Подумав, що зроблено все для того, щоб розмазати єдину думку на всі 200 сторінок. Однак, по мірі читання, став розуміти - контент просто ідеальний! Тут немає води. Зовсім. Бери й користуйся.
    «Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители» - книга-підручник, яка максимально докладно та зрозуміло пояснює, як працювати з цільовою аудиторією, правильно розуміти, що їй болить, її потреби, та як на основі цієї інформації вибудовувати продуктову пропозицію, щоби вона швидко знайшла популярність серед споживачів. Ніякої води, а лише факти з прикладами й послідовністю дій, що необхідно зробити. Тому, як будете читати, запасіться ручкою, аркушем паперу, й набором маленьких стікерів - вони вам точно знадобляться.
    Насправді книга універсальна. Масштаб бізнесу для даної методики не важливий апріорі, нею легко може скористатися як підприємець, так і компанія, що вже давно є гравцем ринку. Автори повертають підприємців до головного правила торгівлі всіх часів й народів: клієнт завжди правий! Якщо ваш товар не користується попитом, справа не в споживачах, справа в вас, і тільки в вас. Зі споживачем треба працювати, його треба вивчати, намагатися задовольняти його потреби якісно та за доступною ціною. Це складно. Але можливо. Методика, описана в цій книзі, допоможе знайти баланс.
    Ще одна теза, яку автори хочуть донести до читача - не треба зациклюватися на першій ідеї, яка прийде в голову, не треба в неї закохуватися, пестити і леліяти, а треба її розвивати, а ще прислухатися до критики, тому що критика, це теж поштовх до нових ідей. Автори дуже точно підмічають, що багато керівників не люблять працювати з ідеями, їм потрібен один готовий та зрозумілий бізнес-план з чітко прописаними витратами й доходами. А такий підхід не сприяє народженню геніальних ідей, навпаки - душить їх в зародку, адже ініціатива як відомо карається. Книга написана простою, зрозумілою мовою, це такий собі незвичайний бізнес-комікс. Якість вражаюча, за що спасибі Альпина Паблишер. Видання хочеться тримати в руках, гортати, переглядати безліч разів.
    Кому читати? Керівникам продажів та продуктового відділу. А ще фахівцям з HR, всім тим, хто займається розвитком персоналу. Ця книга - шанс, навіть для найбільш впертих керівників, які щиро вірять в ідеальність свого товару, діяти інакше, зважити свої помилки та не допускати їх в майбутньому. Відповідно, це новий шанс вести бізнес до нових вершин.
    Цінну інформацію з книг Остервальдера щоразу вбираю як дитина, яка раптом зрозуміла, що навчилася читати й перед нею щось справді близьке та зрозуміле її душі. Я дуже радий, що автор, та його колеги Ів Пинье, Грег Бернарда й Алан Сміт НЕ штампують по 20 книг на рік. Відчувається, що над книгою вони працювали дуже прискіпливо та наполегливо. Таке варто поваги. Хочу також відзначити професіоналізм Тріша Пападакоса – дизайн видання нереально красивий, інформативний. Є багато хороших книг з бізнесу, але відмінних з них дуже мало. «Разработка ценностных предложений» - одна з таких.
    p.s. Окремим плюсом книги вважаю наявність додаткових матеріалів для скачування. Мені вони були корисними.
 

Характеристики Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители

Автор
Александр Остервальдер, Ив Пинье, Грег Бернарда, Алан Смит
Издательство
Альпина Паблишер
Серия книг
Модели менеджмента ведущих корпораций
Язык
Русский
Год издания
2016
Год первого издания
2014
Переводчик
Мария Кульнева
Количество страниц
312
Иллюстрации
Цветные
Формат
210х290 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Издание
3-е
Тираж
2000
ISBN
978-5-9614-6747-5
Вес
510 гр.
Тип
Бумажная