Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач
Бумажная книга | Код товара 726877
Yakaboo 4.7/5
Автор
Чип Хиз, Дэн Хиз
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Ирина Грипа
Количество страниц
320
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (145х215 мм)

Все о книге Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач

Предлагаем вашему вниманию книгу Чипа и Дэна Хизов «Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач» на украинском языке от издательства «Клуб Сімейного Дозвілля»!

О книге:

В чем секрет «липких» идей, которые не покидают головы людей? Почему общество охотнее схватывает сомнительные идеи и факты и не доверяет правдивым? Но самое главное — как самому создать идею, которая сможет перевернуть мир?

Благодаря книге Чипа и Дэна Хизов вы узнаете о шести принципах «липких» идей:

  • простота
  • неожиданность
  • конкретность
  • достоверность
  • эмоциональность
  • повествовательность

Как использовать эти принципы в своих целях? Читайте в революционной книге «Приліпи!». На примере нескольких невероятных историй авторы расскажут о своих исследованиях в области психологии и социологии.

Об авторах:

Чип Хиз — американский писатель, оратор. Профессор Стэндфордского университета. Специализация Чипа — организационное поведение. Также ведет курсы по дипломатии, международной стратегии и социальному предпринимательству.

Дэн Хиз — американский писатель, оратор, профессор Университета Дюка. Обозреватель журнала «Fast Company».

Совместно браться Хизы написали также книги «Switch: How to Change Things When Change Is Hard», «Decisive: How to Make Better Choices in Life and Work».

Почему стоит купить книгу «Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач» Дэна Хиза и Чипа Хиза?

«Приліпи!» — международный бестселлер, который научит генерировать по-настоящему эффективные и работающие идеи для жизни и бизнеса.

Положительные отзывы о книге «Приліпи!» оставили издания «School Library Journal», «Publishers Weekly», «Bookmarks Magazine» и другие.

Заказывайте товар на сайте интернет-магазина Yakaboo или воспользуйтесь телефоном горячей линии 0-800-600-505.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Чип Хиз, Дэн Хиз
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Ирина Грипа
Количество страниц
320
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Рецензии
  •  
    Книга про те, як "інфікувати" когось, своїми ідеями!) 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Чи бували у Вас, в житті, такі ситуації, коли у Вас в голові виникає класна ідея, Ви в захваті від неї, мерщій біжите поділитися нею з друзями, або рідними, чи просто знайомими або ж колегами на роботі, вони Вас ліниво, позіхаючи, вислуховують і кажуть, що нічого з того не вийде, то все абсурд? І Ви такі, проклинаючи цього "іді_та" присоромленні та з почуттям образи- йдете геть, займатися звичайними справами простих смертних! Що сталося? Ідея ж дійсно була хорошою і, цілком можливо, була б успішною...Ви просто не змогли ПРАВИЛЬНО донести своєї думки, або, як стверджують автори цієї книги, не "приліпили" ідеї! Дуже часто бувають такі ситуації, коли ми просто не вміємо ПРАВИЛЬНО подати своїх думок, ідей, переконань, бачень вирішення проблеми і т.д. А вміння переконати опонента, "інфікувати" його своїми ідеями- впливає на якість нашого життя. Вміти цікаво розповідати, переконувати у власній правоті, доносити свої погляди- впливає на нашу кар'єру, її ріст, наприклад, на наші відносини у сім'ї, на наші відносини в цілому із навколишніми людьми. Тому, якщо Ви розумієте про що я і усвідомлюєте, що вміння "приліплювати" ідеї Вам не вистачає- обов'язково прочитайте цю книгу. Написана книга легко, дуже цікаво, її основу складає структуризація з 6 окремих розділів, як складових "липкої" ідеї: 1. Простота; 2. Несподіваність; 3.Конкретність; 4. Достовірність; 5. Емоційність; 6. Розповідність. В кожному із даних розділів описані різні цікаві тактики, щоб їх використовувати. Також, книга містить добру сотню+ різних цікавих історій, які автори приводять у приклади, тому точно дрімати за її читанням Вам не доведеться.
  •  
    Made to stik 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Made to stik - так назвали автори свою книгу. Стікери - це закладки, винайдені поважним добродієм з компанії 3М. які дуже легко приліпити до сторінки, але потім дуже легко від неї відлепити. І нічого на тій сторінці після цього не лишається, зовсім нічого. Може не найбільш вдала метафора для ідеї, яка повинна закріпитися в свідомості і спонукати аудіторію до конкретних дій.
    У потужному потоці інформації, переважно неповної, чи навіть брехливої, переважно негативної, чи такої, що має на меті нам щось продати і на 99% ніяк не потрібної, все складніше відфільтровувати корисні зернята. Все більше вимушений погоджуватись з відомими істинами про те, що брешуть усі, але це не має значення, тому що ніхто не вірить, що неважливо про що вам говорять - мова завжди про гроші, що всі пропозиції сприймаються не так, як хотів автор і таке інше.
    Проте, коли тобі самому потрібно щось донести до широкого загалу, починаєш перейматись питанням - як знайти шляхи для того, щоб тебе почули і зрозуміли. Після ознайомлення з декількома останніми роботами на цю тему складається враження, що як в анекдоті про слона і сліпців автори не мають остаточної згоди, але і утримуються від критики один-одного. Як і брати Чіз у цій книзі, так і Малколм Гладуел, Роберт Чіалдіні та Йона Бергер сходяться у тому, що послання повинне бути трохи загадковим, збуджувати емоції та "запаковане" у гарну бувальщину. Але в інших передумовах вони демонструють розбіжності. Брати Чіз наголошують на необхідності простоти, конкретності і достовірності. Наведені ними приклади цілком підтверджують їх правоту для багатьох випадків. Але вони не є вичерпними. Навіть у додачу до несподіванності (інтриги, загадки), емоційності та розповідності, вони не можуть пояснити деяких випадків "зваблення" мас. Наприклад, історії виникнення релігійних течій, чи популярності популістів серед політиків. Тут нікуди не дітися від контексту та соціального запиту. А простота, конкретність, а тим паче достовірність можуть тільки зашкодити.
    Наведений приклад перш за все свідчить про складність проблеми. В цілому у книзі братів Хіз містится багато слушних рекомендацій, які допоможуть здолати перешкоди на шляху певних повідомленнь. Треба відзначити "семінари" в яких автори наочно розбирають альтернативні шляхи висвітлення ідей, та резюме скомпоноване таким чином, що спонукає читача повернутися до тексту і закріпити ключові ідеї авторів.
Купить - Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач
Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач
120 грн
Нет в наличии
 

Рецензии Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач

  •  
    Книга про те, як "інфікувати" когось, своїми ідеями!) 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Чи бували у Вас, в житті, такі ситуації, коли у Вас в голові виникає класна ідея, Ви в захваті від неї, мерщій біжите поділитися нею з друзями, або рідними, чи просто знайомими або ж колегами на роботі, вони Вас ліниво, позіхаючи, вислуховують і кажуть, що нічого з того не вийде, то все абсурд? І Ви такі, проклинаючи цього "іді_та" присоромленні та з почуттям образи- йдете геть, займатися звичайними справами простих смертних! Що сталося? Ідея ж дійсно була хорошою і, цілком можливо, була б успішною...Ви просто не змогли ПРАВИЛЬНО донести своєї думки, або, як стверджують автори цієї книги, не "приліпили" ідеї! Дуже часто бувають такі ситуації, коли ми просто не вміємо ПРАВИЛЬНО подати своїх думок, ідей, переконань, бачень вирішення проблеми і т.д. А вміння переконати опонента, "інфікувати" його своїми ідеями- впливає на якість нашого життя. Вміти цікаво розповідати, переконувати у власній правоті, доносити свої погляди- впливає на нашу кар'єру, її ріст, наприклад, на наші відносини у сім'ї, на наші відносини в цілому із навколишніми людьми. Тому, якщо Ви розумієте про що я і усвідомлюєте, що вміння "приліплювати" ідеї Вам не вистачає- обов'язково прочитайте цю книгу. Написана книга легко, дуже цікаво, її основу складає структуризація з 6 окремих розділів, як складових "липкої" ідеї: 1. Простота; 2. Несподіваність; 3.Конкретність; 4. Достовірність; 5. Емоційність; 6. Розповідність. В кожному із даних розділів описані різні цікаві тактики, щоб їх використовувати. Також, книга містить добру сотню+ різних цікавих історій, які автори приводять у приклади, тому точно дрімати за її читанням Вам не доведеться.
  •  
    Made to stik 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Made to stik - так назвали автори свою книгу. Стікери - це закладки, винайдені поважним добродієм з компанії 3М. які дуже легко приліпити до сторінки, але потім дуже легко від неї відлепити. І нічого на тій сторінці після цього не лишається, зовсім нічого. Може не найбільш вдала метафора для ідеї, яка повинна закріпитися в свідомості і спонукати аудіторію до конкретних дій.
    У потужному потоці інформації, переважно неповної, чи навіть брехливої, переважно негативної, чи такої, що має на меті нам щось продати і на 99% ніяк не потрібної, все складніше відфільтровувати корисні зернята. Все більше вимушений погоджуватись з відомими істинами про те, що брешуть усі, але це не має значення, тому що ніхто не вірить, що неважливо про що вам говорять - мова завжди про гроші, що всі пропозиції сприймаються не так, як хотів автор і таке інше.
    Проте, коли тобі самому потрібно щось донести до широкого загалу, починаєш перейматись питанням - як знайти шляхи для того, щоб тебе почули і зрозуміли. Після ознайомлення з декількома останніми роботами на цю тему складається враження, що як в анекдоті про слона і сліпців автори не мають остаточної згоди, але і утримуються від критики один-одного. Як і брати Чіз у цій книзі, так і Малколм Гладуел, Роберт Чіалдіні та Йона Бергер сходяться у тому, що послання повинне бути трохи загадковим, збуджувати емоції та "запаковане" у гарну бувальщину. Але в інших передумовах вони демонструють розбіжності. Брати Чіз наголошують на необхідності простоти, конкретності і достовірності. Наведені ними приклади цілком підтверджують їх правоту для багатьох випадків. Але вони не є вичерпними. Навіть у додачу до несподіванності (інтриги, загадки), емоційності та розповідності, вони не можуть пояснити деяких випадків "зваблення" мас. Наприклад, історії виникнення релігійних течій, чи популярності популістів серед політиків. Тут нікуди не дітися від контексту та соціального запиту. А простота, конкретність, а тим паче достовірність можуть тільки зашкодити.
    Наведений приклад перш за все свідчить про складність проблеми. В цілому у книзі братів Хіз містится багато слушних рекомендацій, які допоможуть здолати перешкоди на шляху певних повідомленнь. Треба відзначити "семінари" в яких автори наочно розбирають альтернативні шляхи висвітлення ідей, та резюме скомпоноване таким чином, що спонукає читача повернутися до тексту і закріпити ключові ідеї авторів.
  •  
    Ідеї приречені на успіх 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    В народі часто можна почути мудрість: «Вміли приготувати, але не вміли подати». Книга «Приліпи!..» - чудова книжка про всю ту «креативну кухню», котра дозволяє апетитні ідеї апетитно презентувати іншим.
    В книжці сподобалось все. Видно, що автори знають, про що пишуть. І більше того, написана вона із застосуванням тих правил, які в ній описуються.
    Простота, про яку говорять брати Хіз у своїй роботі, проглядається і в подачі матеріалу і в самій структурі книжки. Неймовірно вдалі і повчальні приклади. Взяти хоча б ідею «командирського наміру», згідно якого солдатам, що в підпорядкуванні командира доступно доводиться головна ідея наказу. Не інструкція як потрібно зробити, а саме якого результату мають вони досягти.
    Із книжки стає більш зрозуміло як саме зробити свою розповідь цікавою. Як додати словам переконливості. Як і якими засобами вести «прицільну» розповідь, котра б влучала точно в думки адресатів. Так, скажімо, Чіп і Ден Хізи демонструють такий собі лайфхак для фандрайзингу на благодійність. Він полягає в тому, що збираючи кошти на порятунок всіх пінгвінів світу від танення льодовиків, ви отримаєте менше коштів, ніж, коли б ви демонстрували потенційним благодійникам фото одного конкретного пінгвіна в небезпеці. Таким чином, ви швидше зможете увімкнути емоційність, співпереживання у фундатора.
    Ну, і звісно ж, ваші ідеї мають бути адаптовані для розповіді іншими людьми. Інші охоче будуть ділитись вашими ідеями, поширювати їх своїми мережами, якщо все буде подано як цікава розповідна історія.
    Читайте і діліться з іншими!
 
Характеристики Приліпи! Ефективність ідей. Чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач
Автор
Чип Хиз, Дэн Хиз
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Ирина Грипа
Количество страниц
320
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Georgia
Тираж
8000
ISBN
978-617-12-2279-3, 978-1-4000-6428-1
Вес
515 гр.
Тип
Бумажная