От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
Бумажная книга | Код товара 834731
Yakaboo 5/5 5 1 1 рецензий
Автор
Джим Коллинз
Издательство
Манн, Иванов и Фербер
Язык
Русский
Год издания
2018
Переводчик
Павел Павловский
Количество страниц
368
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
170х215 мм

Все о книге  От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

В книге анализируется опыт компаний, осуществивших переход от хороших показателей к выдающимся, таких как: Abbott, Circuit City, Fannie Mae, Gillette, Kimberly-Clark, Kroger, Nucor, Philip Morris, Pitney Bowes, Walgreens, Wells Fargo. Эти компании сохраняли высокие результаты в течение 15 лет. Так, к 2000 г. инвестиции в $1, сделанные в 1965 г. в эти компании, увеличились бы в 471 раз, а инвестиции в акции всех компаний на рынке увеличились бы лишь в 56 раз.

Исследовательская команда во главе с Джимом Коллинзом рассматривает факторы и условия, необходимые для перехода «от хорошего к великому», и его механизмы. Авторы убеждены, что последовательное претворение в жизнь идей и концепций, изложенных в книге, поможет практически любой организации кардинальным образом улучшить свою деятельность и добиться по-настоящему выдающихся результатов.

Характеристики
Автор
Джим Коллинз
Издательство
Манн, Иванов и Фербер
Язык
Русский
Год издания
2018
Переводчик
Павел Павловский
Количество страниц
368
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
170х215 мм
Рецензии
  • Влад
    16 марта 2018 г.
    Як створити справді величну компанію? Книга про це….
    Дуже цікаве дослідження для соціологів і маркетологів, ця книга велика історія про компанії, які виросли буквально з нічого, правда про деякі я навіть не чув.
    Одне з найбільш масштабних досліджень за останній час (на мою думку) «От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...» Джима Коллінза та його команди - однозначний must read, причому не лише для управлінців, а й тих, хто планує відкрити свою справу.
    Детальний аналіз десятирічної діяльності компаній, що мали в початковій точці аналогічні ресурси, дохід та можливості, допомагають зрозуміти, чому деякі з них дійсно стали великими, утримуючи свої позиції на ринку і нарощуючи прибутковість, а інші, з таким же потенціалом, зруйнувались та були поглинутими конкурентами. Розглядаючи керівників організацій (підкреслюючи, що вони - не головне, що робить компанію великою, однак мають важливе значення); працюючих в них людей (принцип «спочатку хто, потім що»); вміння дивитися фактам в обличчя, зберігаючи віру в перемогу; використання «концепції їжака» (або трьох кіл, що дають можливість зрозуміти, в чому ви можете бути кращими, як це виразиться в вашій економічної моделі та що вам подобається робити) і технологій (як акселераторів, а не ключів успіху), Коллінз переконливо доводить - стати великою може будь-яка компанія, але цей успіх буде не миттєвим, а поступальним, і лише чітко розуміючи, з ким і що вам потрібно робити (ще більш важливо - що вам потрібно перестати робити), ви досягнете величі, яка з роками буде тільки кріпнути.
    Для мене ця книжка стала великим натхненням, сподвижником, відразу захотілось взятись керувати по-іншому, по Коллінзу, та робити це так, що бізнес отримав шалений успіх. До речі, для тих, хто шукає легкі шляхи - ви не побачите тут практичних порад, або рекомендацій. Книга покаже вам, що є «правильний фанатизм» в бізнесі, в роботі, та що від цього багато чого залежить. І в цьому, вважаю, головну її цінність.
Купить - От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
605 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Джим Коллинз
Джим Коллинз

Джим Коллинз– американский исследователь, писатель, бизнес-консультант. Автор такихкниг, как:«Великие по собственному выбору», «Как гибнут великие и почему некоторые компании никогда не сдаются»,«От

Подробнее

Рецензии  От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

  • Влад
    16 марта 2018 г.
    Як створити справді величну компанію? Книга про це….
    Дуже цікаве дослідження для соціологів і маркетологів, ця книга велика історія про компанії, які виросли буквально з нічого, правда про деякі я навіть не чув.
    Одне з найбільш масштабних досліджень за останній час (на мою думку) «От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...» Джима Коллінза та його команди - однозначний must read, причому не лише для управлінців, а й тих, хто планує відкрити свою справу.
    Детальний аналіз десятирічної діяльності компаній, що мали в початковій точці аналогічні ресурси, дохід та можливості, допомагають зрозуміти, чому деякі з них дійсно стали великими, утримуючи свої позиції на ринку і нарощуючи прибутковість, а інші, з таким же потенціалом, зруйнувались та були поглинутими конкурентами. Розглядаючи керівників організацій (підкреслюючи, що вони - не головне, що робить компанію великою, однак мають важливе значення); працюючих в них людей (принцип «спочатку хто, потім що»); вміння дивитися фактам в обличчя, зберігаючи віру в перемогу; використання «концепції їжака» (або трьох кіл, що дають можливість зрозуміти, в чому ви можете бути кращими, як це виразиться в вашій економічної моделі та що вам подобається робити) і технологій (як акселераторів, а не ключів успіху), Коллінз переконливо доводить - стати великою може будь-яка компанія, але цей успіх буде не миттєвим, а поступальним, і лише чітко розуміючи, з ким і що вам потрібно робити (ще більш важливо - що вам потрібно перестати робити), ви досягнете величі, яка з роками буде тільки кріпнути.
    Для мене ця книжка стала великим натхненням, сподвижником, відразу захотілось взятись керувати по-іншому, по Коллінзу, та робити це так, що бізнес отримав шалений успіх. До речі, для тих, хто шукає легкі шляхи - ви не побачите тут практичних порад, або рекомендацій. Книга покаже вам, що є «правильний фанатизм» в бізнесі, в роботі, та що від цього багато чого залежить. І в цьому, вважаю, головну її цінність.
 

Характеристики  От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

Автор
Джим Коллинз
Издательство
Манн, Иванов и Фербер
Язык
Русский
Год издания
2018
Переводчик
Павел Павловский
Количество страниц
368
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
170х215 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Издание
19-е
ISBN
978-5-00117-131-7
Вес
550 гр.
Тип
Бумажная
 
Об авторе  От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...