Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

У навчальному посібнику розглянуто актуальні питання банківського маркетингу. Особливу увагу приділено особливостям банківських продуктів та маркетинговим технологіям, які враховують їх. У книзі представлено близько двох десятків практичних методик, усі з яких адаптовані до українського середовища або спеціально розроблені для нього. Структура навчального посібника включає в себе виклад основного теоретичного матеріалу, основні терміни та ідеї теми, запитання для самоконтролю, тестові та практичні завдання. Теоретичний матеріал підсилюється прикладами з практики та реальними кейсовими ситуаціями. Ця книга розрахована насамперед на маркетологів-практиків, працівників банківських установ та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Продавец товара
Код товара
58316
Описание книги

От издателя:

У навчальному посібнику розглянуто актуальні питання банківського маркетингу. Особливу увагу приділено особливостям банківських продуктів та маркетинговим технологіям, які враховують їх. У книзі представлено близько двох десятків практичних методик, усі з яких адаптовані до українського середовища або спеціально розроблені для нього. Структура навчального посібника включає в себе виклад основного теоретичного матеріалу, основні терміни та ідеї теми, запитання для самоконтролю, тестові та практичні завдання. Теоретичний матеріал підсилюється прикладами з практики та реальними кейсовими ситуаціями. Ця книга розрахована насамперед на маркетологів-практиків, працівників банківських установ та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
40 грн
Архивный товар
Бумажная книга