Клад копирайтера
Бумажная книга | Код товара 750194
Yakaboo 4/5
Автор
Элина Слободянюк
Издательство
Фолио
Язык
Русский
Год издания
2017
Количество страниц
224
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Переплет
Твердый

Все о книге Клад копирайтера

Элина Слободянюк, защитив кандидатскую диссертацию по истории, два десятилетия назад ушла в новую для страны сферу массовых коммуникаций. Работала PR-директором как в агентстве, так и на стороне клиента. Была креативным редактором первого в Украине журнала о рекламе. На ее счету почти тридцать избирательных кампаний. Автор двух бестселлеров по копирайтингу, своим высшим достижением Слободянюк считает соавторство в сборнике "Fантомная боль #maidan". С 2005 года ведет авторский курс "Школа копирайтера". Уверена, что в XXI веке эффективно обучать других можно, только оставаясь практикующим специалистом.

Книга предназначалась для тех, кто работает с текстом: копирайтеров, PR- и SMM-специалистов, блоггеров, даже журналистов. Но человечество все больше переходит от устной коммуникации к письменной. Теперь, когда даже сплетни обрели письменный формат, умение создавать достойные тексты становится все востребованнее. Поэтому аудитория книги стремительно расширяется: от фрилансеров разной специализации до топов крупных компаний. Работаете на международный бренд? Или создаете собственный бизнес? Хотите стать популярным в соцсетях? Или ярко проявлять свою гражданскую позицию? Во всех случаях именно эта книга поможет сделать ваши тексты сильными.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Элина Слободянюк
Издательство
Фолио
Язык
Русский
Год издания
2017
Количество страниц
224
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Переплет
Твердый
Рецензии
  •  
    Про мистецтво реклами
    Цю книгу копірайтери-початківці не випадково називають своєю настільною книгою.
    Це свого роду хрестоматійний посібник, з якого можна дізнатись і про необхідні літературознавчі терміни та навички, необхідні для написання текстів (не тільки тих, які можна продати, а літератури в цілому); і про мистецтво написання, копірайтингу, як ремесла або виду діяльності, або ж навіть мистецтва.
    Книга корисна своєю практичністю, захоплива добіркою цитат, прикладів. У тексті Еліна Слободянюк згадує чимало видатних рекламісті, підприємців, письменників, поетів та журналістів, які зуміли реалізуватися та збагатитися завдяки слову.
    Чимало цих людей створили речі та уявлення про них, з якими ми зустрічаємось щодня у побуті.
    Чимало цих людей стали символами минулих епох та світилами у галузях реклами, економіки, техніки.
    Але всі ці люди досягли життєвого успіху завдяки своїм унікальним, креативним ідеям, невтомній праці та володінню словом, зокрема знаннями про те, як слово може впливати на свідомість людей.
    Хоча літературні приклади письменниці дещо сумнівні, все ж, її практичні поради, щодо того як писати тексти різних видів і форматів, як їх продавати, де черпати сили, енергію, ідеї для написання унікальних текстів не можуть зіпсувати враження від книги.
    Загалом книга дала ту інформацію, яку хотілось отримати при покупці. Якщо серйозно займатись копірайтерством, цю книгу доведеться перечитувати декілька разів, кожен раз знаходячи для себе корисну інформацію щодо тих чи інших питань. В певних моментах матеріал книги важкий не стільки для розуміння, скільки для практичного застосування окремих рекомендацій. В цьому і найбільша принада книги, і таке легке розчарування. Окремі розділи були навіть достатньо мотивуючими і веселими, що залишило приємне враження після прочитання книги.
Купить - Клад копирайтера
Клад копирайтера
165 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Клад копирайтера

4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Про мистецтво реклами
    Цю книгу копірайтери-початківці не випадково називають своєю настільною книгою.
    Це свого роду хрестоматійний посібник, з якого можна дізнатись і про необхідні літературознавчі терміни та навички, необхідні для написання текстів (не тільки тих, які можна продати, а літератури в цілому); і про мистецтво написання, копірайтингу, як ремесла або виду діяльності, або ж навіть мистецтва.
    Книга корисна своєю практичністю, захоплива добіркою цитат, прикладів. У тексті Еліна Слободянюк згадує чимало видатних рекламісті, підприємців, письменників, поетів та журналістів, які зуміли реалізуватися та збагатитися завдяки слову.
    Чимало цих людей створили речі та уявлення про них, з якими ми зустрічаємось щодня у побуті.
    Чимало цих людей стали символами минулих епох та світилами у галузях реклами, економіки, техніки.
    Але всі ці люди досягли життєвого успіху завдяки своїм унікальним, креативним ідеям, невтомній праці та володінню словом, зокрема знаннями про те, як слово може впливати на свідомість людей.
    Хоча літературні приклади письменниці дещо сумнівні, все ж, її практичні поради, щодо того як писати тексти різних видів і форматів, як їх продавати, де черпати сили, енергію, ідеї для написання унікальних текстів не можуть зіпсувати враження від книги.
    Загалом книга дала ту інформацію, яку хотілось отримати при покупці. Якщо серйозно займатись копірайтерством, цю книгу доведеться перечитувати декілька разів, кожен раз знаходячи для себе корисну інформацію щодо тих чи інших питань. В певних моментах матеріал книги важкий не стільки для розуміння, скільки для практичного застосування окремих рекомендацій. В цьому і найбільша принада книги, і таке легке розчарування. Окремі розділи були навіть достатньо мотивуючими і веселими, що залишило приємне враження після прочитання книги.
 
Характеристики Клад копирайтера
Автор
Элина Слободянюк
Издательство
Фолио
Язык
Русский
Год издания
2017
Количество страниц
224
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
1200
ISBN
978-966-03-7827-8
Вес
300 гр.
Тип
Бумажная