Книга Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

ТЕМАТИКА

Маркетинг, бренд-менеджмент, PR.

ПРО КНИЖКУ

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.

ПРО АВТОРА

Байрон Шарп — директор Інституту маркетингу імені Еренберґа—Басса Університету Південної Австралії. Дослідження інституту використовують і фінансово підтримують провідні компанії світу, такі як Coca-Cola, Kraft, Kellogg’s, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen. Автор понад 100 академічних статей.

Продавец товара
Код товара
978859
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Язык
Украинский
Описание книги

ТЕМАТИКА

Маркетинг, бренд-менеджмент, PR.

ПРО КНИЖКУ

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.

ПРО АВТОРА

Байрон Шарп — директор Інституту маркетингу імені Еренберґа—Басса Університету Південної Австралії. Дослідження інституту використовують і фінансово підтримують провідні компанії світу, такі як Coca-Cola, Kraft, Kellogg’s, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen. Автор понад 100 академічних статей.

Отзывы
3 Отзывы
Александра
26 ноября 2020 г
5 баллов
Маркетинг
Многие частные предприниматели, которые являются новичками в сфере продаж и бизнеса в целом упускают такой важный, а бы даже сказала фундаментальный аспект, как совершенно точные, научные, сухие знания. Конечно же человек, который пробыл в бизнесе "купи подешевле -продай подороже" не один десяток лет и начинавшие в девяностых скажут, что законы рынка, экономические догматы, а также сотни написанных от руки по ночам конспектов студентов бизнес факультетов - совершенно ненужная вещь. Но я хочу поспорить, ведь авторы подобных книг в идеале знают о чём они говорят, и поверьте они заработали свои миллионы в частности благодаря именно знанием цифр, закономерностей процессов и секретов бизнеса. Данная книга "Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи" - отлично подойдёт тому кто хочет успешно продавать свой товар, находить своего покупателя, уметь правильно пользоваться рекламой. Одна из самых полезных книг для людей которые готовы бороться за развитие своего бизнеса и хотят быть успешными предпринимателями. Спасибо.
solomia_bodnark
3 августа 2020 г
5 баллов
Закони цього світу
Я вважаю, що маркетинг - це одна з найзагадковіших наук. Вона абсолютно практична, вона всюди, вона сполучає в собі десяток інших наук та окремих практичних знань і робить неможливе можливим. Ніколи не зіштовхувалась з професійної точки зору з необхідністю застосовувати маркетинг, але мій інтерес до цього знову відродився після цієї книги. Я із шаленим натхненням читала про всі секрети маркетингу. Коли я складала думки до купи, щоб зрозуміти, що саме в цій книзі так мене приваблює, то спало принаймні декілька найголовніших моментів: підготовка автора до розмежування чистого маркетингу та популярних міфів, обговорення закону подвійної загрози, приведення прикладів маркетингу відомих фірм, а також макет створення реклами для виробництва будь-якого розміру і ще багато чого іншого. Всі ці теми і вся книга в комплексі створюють міцне розуміння маркетингу. Можна прочитати книгу і перевірити чи все робиш правильно із своїм бізнесом або ж навіть чи правильно ти презентуєш себе в соціумі. Книга корисна, значуща та доречна.
Iryna Baran
2 августа 2020 г
5 баллов
Рецензія на книгу "Як зростають бренди"
Це не зовсім стандартна книга про маркетинг і бренди, навпаки, прихильникам Котлера і Траута краще перед її прочитанням запастись корвалолом. Не буду спойлерити, казати, що автор заперечує багато тез зазначених вище гуру маркетингу. Але цю книгу точно вартує прочитати, якщо бажаєте розширити свої знання щодо того, як насправді формується лояльність покупців, чому таргетування аудиторії - це не завжди вдала ідея і як загалом не злити бюджет у погоні за своїм шляхом до серця клієнта. І нехай вибачать Траут та Котлер, але у книзі є непросто багато сміливих заяв і тез, є багато досліджень (цього століття і десятиліття навіть), які відкривають таємниці по-справжньому вдалих брендів. Що мені ще сподобалось, то автор зовсім не заперечує ролі маркетологів у розвитку компаній, навпаки - дає їм простіші (і головне - дешевші) інструменти для просування. Думаю, аудиторія цієї книги не обмежується лише маркетологами та бренд-менеджерами, впевнена, книга буде корисною для тих, хто пов'язаний із індустрією реклами та комунікацій, або ж сам хоче вивести бізнес на новий рівень
Возникли вопросы? 0-800-335-425
300 грн
Нет в наличии
Бумажная книга