Книга Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Продавец товара
Код товара
746666
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Язык
Украинский
Описание книги

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Отзывы
16 Отзывов
Євген Гладких
16 декабря 2024 г
3 балла
Дууже розтягнута
Води в цій книжці більше ніж в каві Старбакс. Загалом багато цікавої інформації, але описи кожного засідання і тексти листів в яких він звертається до партнерів це для мене занадто) Я би видав ще одну скорочену версію для таких як я)
vinga
2 апреля 2020 г
3 балла
Too high expectations
Любите каву? Я ось п'ю тільки з молоком і пінкою :) А ще люблю читати про каву і дізнаватись як найуспішніші виробники стали лідерами на ринку. Проте, зізнаюся, ця книжка несподівано стала розчаруванням для мене. Якщо вам знайомий вислів «too high expectations», то ви зрозумієте про що я. ⠀ Історія Starbucks постає перед нами з погляду Говарда Шульца, засновника і гендиректора компанії, і як власник бренду Starbucks він дуже багато пише про свої переживання і емоції у різних ситуаціях. І їх там занадто багато, повірте. Добре-добре, ми всі розуміємо, наскільки Говард Шульц любить свою справу! Але, камон, ми ж читаємо цю книжку не для цього, так? А ще автор описує події не в хронологічному порядку, що мене також дещо засмучує… Та й сама історія Starbucks описана лише до 2009 року з акцентом саме на період світової кризи 2008 року. ⠀ В своїй книзі Говард Шульц також згадує влучний комментар одного бізнес-видання: «Ви занадто великого значення надаєте каві… це всього лише напій, а ви підносите його так, ніби він лікує рак.» Скажу чесно, я навіть посміялася після цієї фрази. Бо стандарти якості самого продукту і сервісу (за які так яро бореться Говард Шульц) дотримуються далеко не всі кав'ярні Starbucks. ⠀ To sum up, багато шуму із нічого :/ Очікування не справдилися, ех.. 5/10 ⠀
Дианочка Трачук
26 сентября 2019 г
4 балла
Чи варто читати цю книгу?
«Якщо еспресо ллється з автомата зашвидко, воно буде водянистим і слабким. Якщо ж занадто повільно – гірким, бо каву змололи надто дрібно. Ідеальне еспресо ллється в чашку, як свіжий мед. Воно має насичений смак із ноткою карамелі» Говард Шульц – американський бізнесмен, основний власник та колишній Генеральний директор компанії Starbucks. Завдяки цій людині та його праці ми маємо змогу познайомитися з подіями найвідомішої мережі кавових засобів. 2008 рік – напевно можна назвати найгіршим в історії Starbucks. Історична криза торкнулася майже всіх і вдарила по карману багатьом бізнесменам. Цілу книгу автор розповідає завдяки яким методам вони змогли подолати цю чорну смугу і до яких результатів та висновків вона призвела. Моє особисте ставлення до Starbucks – нейтральне. Я пробувала їхню каву і захвату вона у мене не викликала. Було відчуття ніби я просто п’ю кип’яток. Але ж якось компанія перетворила своє ім’я у бренд. Тому, я вважаю, що їхній успіх тримається на загальному «хайпі». Було цікаво почитати та ближче познайомитися з Говардом Шульцом та його безмежним коханням до власної справи. І справді – такі люди надихають. Він поважає своїх працівників і прагне повсякчас вражати та задовольняти своїх клієнтів. І це його найбільший плюс. Навіть у кризові моменти він не забуває про найголовніше – людей. Загалом, раджу до ознайомлення. Книгу, звісно, можна було б скоротити, десь сторінок до 250-300, але що маємо, то маємо. Деяку інформацію з неї під черпнути можна. PS: цікава історія про Starbucks та Україну. Колись був зчинився серйозний ґвалт щодо української сторінки Starbucks: там оголосили, що будуть вести сторінку тільки російською мовою. Наші люди напали на мережу з негативними відгуками та низькими оцінками, після чого її закрили та відкликали своїх представників. Тепер Starbucks не планує виходити на наш ринок, по-перше, через цю ситуацію, по-друге, через низькі прибутки, адже в середньому їхня кава коштує 2-4 долари, що для українського населення не є доступним.
Возникли вопросы? 0-800-335-425
195 грн
Нет в наличии
Бумажная книга