Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся
Бумажная книга | Код товара 251885
Yakaboo 5/5 10 2 2 рецензии
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Питер
Серия книг
Сам себе психолог
Язык
Русский
Год издания
2012
Год первого издания
2001
Переводчик
И. Волкова, Е. Бугаева, Е. Волков, О. Пузырева
Количество страниц
336 стр. (иллюстрации)

Все о книге  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся

В основу «Психологии влияния» Роберта Чалдини лег более чем 20-летний опыт автора — профессора психологии и члена управляющего совета Аризонского университета по исследованию психологических механизмов воздействия на человеческое сознание. Данная работа признана одним из авторитетнейших пособий по социологии, конфликтологии и основам управления.

Кому будет полезна книга

Мы рекомендуем купить книгу «Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся» тем, кто интересуется хитросплетениями социальных влияний, стремится избежать манипуляций собственным сознанием или научиться манипулировать сознанием других. Прежде всего речь идет об учителях, менеджерах, маркетологах. Но книга будет интересна и широкому кругу читателей.

В работе на конкретных примерах объясняется, почему мы склонны принимать чужие решения, как всевозможные манипуляторы (продавцы, страховщики, рекламщики и т. д.) заставляют нас делать то, что выгодно им.

Какие средства воздействия из их арсенала позволяют добиться согласия от любого оппонента, даже если тот образованнее и умнее? Среди самых эффективных автор выделяет: последовательность, взаимообмен, социальное доказательство, авторитетность, благорасположенность и дефицит. В книге рассказывается, как работают эти принципы, заставляя нас почти не задумываясь говорить «да».

Что пишут в отзывах о книге «Психология влияния»

Рецензии на книгу в основном положительные. Большинство комментаторов восхищается данной работой и дает ей высокую оценку. Читатели отмечают, что научное исследование изложено доступным языком, не перегружено терминами и поэтому понятно даже не сведущим в данной тематике людям. Книга полезна и с теоретической, и с практической точки зрения. Она учит, как разорвать замкнутый круг побуждений к ненужным действиям и сказать «нет», когда это необходимо.
Заказать книгу «Психология влияния» в Украине можно в онлайн-каталоге Yakaboo.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Питер
Серия книг
Сам себе психолог
Язык
Русский
Год издания
2012
Год первого издания
2001
Переводчик
И. Волкова, Е. Бугаева, Е. Волков, О. Пузырева
Количество страниц
336 стр. (иллюстрации)
Рецензии
  • Ірина
    30 сентября 2016 г.
    Корисна ті цікава книга 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Є така наука - етологія. Вона вивчає порівняльну поведінку тварин у природних умовах і з неї ми можемо дізнатися про те, що у практично кожної тварини (хто сказав, що людина не тварина?) є механічно закріплені інстинктами правила поведінки. Наприклад, індичка може підпустити до себе тхора, якщо при його наближенні включити звуки "чіпчіпчіп", які видає курча. У книзі Роберта Чалдіні "Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся" , яка починається з цього прикладу, подібної цікавої інформації просто безліч. Причому не про індичок, а переважно про людей)

    Автор написав цю книгу на основі своєї більш ніж 20-річної роботи з вивчення психологічних механізмів впливу і продав її вже близько 2 000 000 екземплярів по всьому світу.
    Все життя, за словами Чалдіні, він був серед тих, кого кидають вуличні торговці, збирачі коштів до фондів, комівояжери, страхові агенти і т.д. І так його це все дістало, що він почав вивчати психологію поступливості. Які є знаряддя впливу в арсеналі всіх цих не дуже шанованих, але дуже ефективних продавців, чому Чалдіні при всьому своєму розумі і освіченості на них завжди натрапляє і як цього уникнути.

    Як виявилося, є шість головних принципів для отримання згоди від опонента. Це принцип послідовності, принцип взаємного обміну, принцип соціального доказу, принцип авторитету, принцип прихильності і принцип дефіциту. У книзі сказано, як саме кожен із цих принципів змушує говорити людини "так" не замислюючись. І як можна спробувати (не факт, що вийде) йому протистояти.

    Я не буду розповідати детально про зміст - по-перше, краще прочитайте самі, а по-друге, не хочу видавати секретів. Краще розповім декілька цікавих фактів, про які можна дізнатися з цієї книжки:

    1. Продажі Chivas Scotch Whiskey зросли в кілька разів після підвищення ціни в два рази.
    2. Очевидна помилка вищої за посадою людини більш ніж в 30% випадків не виправляється командою. Це зветься "феномен капітанства" і перевірялося на командах льотчиків, які керують літаком.
    3. Людина завжди платить більше за будь-які аксесуари, якщо він купляє їх після великої покупки, ніж чим якщо він це робить до неї. Тобто, якщо ви купите магнітолу після покупки автомобіля, скоріш за все вона буде дорожче, ніж якщо станеться навпаки.
    4. Чим складніший обряд ініціації, тим більше буде прихильність людини до племені.
    5. Іноді гравці на іподромі ставлять великі гроші на гіршого коня. Навіщо вони це роблять?

    Прочитайте і дізнаєтеся =)
  • ілля
    18 сентября 2016 г.
    Отзыв 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це одна з перших, прочитаних мною книжок, що дійсно має ПРАКТИЧНИЙ характер! Все, що читалось раніше, наводило на думки, констатувало факти + ще якась малозрозуміла філософія… До чого? Куди? Навіщо? Не розумів. Однак в цій книжці все по-іншому. Автор викладає теорію, проводить досліди, підкріплює все це статистикою і робить неординарні висновки, при цьому вказуючи можливі варіанти виходу з ситуації та оцінюючи їх плюси й мінуси. Показано механізм «зомбування» людей в сектах, а також соціальні феномени - наприклад, Ви дізнаєтеся про те, чому більше шансів отримати першу медичну допомогу, якщо поруч одна людина, а не натовп.

    Як навчити дитину плавати, коли вона боїться води? Особисто мені сподобалось правило взаємного обміну, а також «відмова-відступ». Корисною була інфа про те, як впливати на співбесідників, як не стати жертвою шахраїв, як легко виявляти маніпуляторів, що намагаються за Ваш рахунок вирішити власні проблеми… Видання проливає світло на те, чому людина приймає рішення про покупки в певних обставинах та у певних людей - саме «цих», а не «тих»… А про те, як китайці американців перехитрили?!... Стоп! Інформації тут маса - ловлю себе на думці, що практично вся вона має певну користь. Далі перераховувати не буду - почитаєте самі.

    Вважаю, що це видання з розряду тих, що повинне бути в бібліотеці кожної людини. Людини, яка прагне в своєму житті більшого та вибирає шлях, який веде до успіху. Книжка також буде корисною маркетологам і продавцям - розповідає як розповісти про товар і як його найкраще продемонструвати, як приховати недоліки й показати переваги. Прочитав книгу 2 рази, і кожен раз знаходив для себе щось нове та цікаве. Все системно, викладено легко, читається на одному диханні. Читаєш - і думаєш «Ну ЯК, ЯК я сам до цього не додумалася????»
Купить - Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся
Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся
228 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Роберт Чалдини
Роберт Чалдини

Экспериментальный социальный психолог из США Роберт Чалдини прославился как ведущий специалист по психологии уступчивости, механизмы которой он изучал более 30 лет. Результаты исследований автор описал в работах, ста

Подробнее

Рецензии  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся

  • Ірина
    30 сентября 2016 г.
    Корисна ті цікава книга 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Є така наука - етологія. Вона вивчає порівняльну поведінку тварин у природних умовах і з неї ми можемо дізнатися про те, що у практично кожної тварини (хто сказав, що людина не тварина?) є механічно закріплені інстинктами правила поведінки. Наприклад, індичка може підпустити до себе тхора, якщо при його наближенні включити звуки "чіпчіпчіп", які видає курча. У книзі Роберта Чалдіні "Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся" , яка починається з цього прикладу, подібної цікавої інформації просто безліч. Причому не про індичок, а переважно про людей)

    Автор написав цю книгу на основі своєї більш ніж 20-річної роботи з вивчення психологічних механізмів впливу і продав її вже близько 2 000 000 екземплярів по всьому світу.
    Все життя, за словами Чалдіні, він був серед тих, кого кидають вуличні торговці, збирачі коштів до фондів, комівояжери, страхові агенти і т.д. І так його це все дістало, що він почав вивчати психологію поступливості. Які є знаряддя впливу в арсеналі всіх цих не дуже шанованих, але дуже ефективних продавців, чому Чалдіні при всьому своєму розумі і освіченості на них завжди натрапляє і як цього уникнути.

    Як виявилося, є шість головних принципів для отримання згоди від опонента. Це принцип послідовності, принцип взаємного обміну, принцип соціального доказу, принцип авторитету, принцип прихильності і принцип дефіциту. У книзі сказано, як саме кожен із цих принципів змушує говорити людини "так" не замислюючись. І як можна спробувати (не факт, що вийде) йому протистояти.

    Я не буду розповідати детально про зміст - по-перше, краще прочитайте самі, а по-друге, не хочу видавати секретів. Краще розповім декілька цікавих фактів, про які можна дізнатися з цієї книжки:

    1. Продажі Chivas Scotch Whiskey зросли в кілька разів після підвищення ціни в два рази.
    2. Очевидна помилка вищої за посадою людини більш ніж в 30% випадків не виправляється командою. Це зветься "феномен капітанства" і перевірялося на командах льотчиків, які керують літаком.
    3. Людина завжди платить більше за будь-які аксесуари, якщо він купляє їх після великої покупки, ніж чим якщо він це робить до неї. Тобто, якщо ви купите магнітолу після покупки автомобіля, скоріш за все вона буде дорожче, ніж якщо станеться навпаки.
    4. Чим складніший обряд ініціації, тим більше буде прихильність людини до племені.
    5. Іноді гравці на іподромі ставлять великі гроші на гіршого коня. Навіщо вони це роблять?

    Прочитайте і дізнаєтеся =)
  • ілля
    18 сентября 2016 г.
    Отзыв 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це одна з перших, прочитаних мною книжок, що дійсно має ПРАКТИЧНИЙ характер! Все, що читалось раніше, наводило на думки, констатувало факти + ще якась малозрозуміла філософія… До чого? Куди? Навіщо? Не розумів. Однак в цій книжці все по-іншому. Автор викладає теорію, проводить досліди, підкріплює все це статистикою і робить неординарні висновки, при цьому вказуючи можливі варіанти виходу з ситуації та оцінюючи їх плюси й мінуси. Показано механізм «зомбування» людей в сектах, а також соціальні феномени - наприклад, Ви дізнаєтеся про те, чому більше шансів отримати першу медичну допомогу, якщо поруч одна людина, а не натовп.

    Як навчити дитину плавати, коли вона боїться води? Особисто мені сподобалось правило взаємного обміну, а також «відмова-відступ». Корисною була інфа про те, як впливати на співбесідників, як не стати жертвою шахраїв, як легко виявляти маніпуляторів, що намагаються за Ваш рахунок вирішити власні проблеми… Видання проливає світло на те, чому людина приймає рішення про покупки в певних обставинах та у певних людей - саме «цих», а не «тих»… А про те, як китайці американців перехитрили?!... Стоп! Інформації тут маса - ловлю себе на думці, що практично вся вона має певну користь. Далі перераховувати не буду - почитаєте самі.

    Вважаю, що це видання з розряду тих, що повинне бути в бібліотеці кожної людини. Людини, яка прагне в своєму житті більшого та вибирає шлях, який веде до успіху. Книжка також буде корисною маркетологам і продавцям - розповідає як розповісти про товар і як його найкраще продемонструвати, як приховати недоліки й показати переваги. Прочитав книгу 2 рази, і кожен раз знаходив для себе щось нове та цікаве. Все системно, викладено легко, читається на одному диханні. Читаєш - і думаєш «Ну ЯК, ЯК я сам до цього не додумалася????»
 

Характеристики  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся

Автор
Роберт Чалдини
Издательство
Питер
Серия книг
Сам себе психолог
Язык
Русский
Год издания
2012
Год первого издания
2001
Переводчик
И. Волкова, Е. Бугаева, Е. Волков, О. Пузырева
Количество страниц
336 стр. (иллюстрации)
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (~145х220 мм)
Переплет
Твердый
Издание
5-е издание
Тираж
3000
ISBN
978-5-459-00612-4#0-205-60999-6
Вес
300 гр.
Тип
Бумажная
 
Об авторе  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся