Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
Вперше в українському мистецтвознавстві досліджено візуальні й морфологічні властивості орнаменту гуцульської різьби. Методику аналізу побудовано на основі теоретичних і практичних положень психології візуального сприйняття, зокрема методу гештальтпсихології. За цією методикою виявлено утилітарно-функціональні, структурно-конструктивні, естетичні та образно-тематичні функції орнаментальних мотивів гуцульської різьби в структурі виробів декоративно-ужиткового мистецтва, апробовано комплексний аналіз окремого виробу, оздобленого орнаментом гуцульської різьби. Значна частина монографії висвітлює дослідження методології використання етномистецьких традицій формоутворення орнаменту у проектно-художній практиці. Запропоновано різні рівні втілення візуальних і морфологічних закономірностей орнаменту гуцульської різьби в сучасній мистецько-освітній практиці у галузях графічного й предметного дизайну. Монографія містить значний авторський доробок у вигляді ілюстративного матеріалу, який у максимально доступній візуальній формі розкриває сутність і результати проведеного дослідження. Монографія буде цікавою для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямами «мистецтвознавство», «дизайн» та «декоративно-прикладне мистецтво», а також може бути корисною для всіх, хто цікавиться прикладними аспектами застосування методики гештальтпсихології.
Вперше в українському мистецтвознавстві досліджено візуальні й морфологічні властивості орнаменту гуцульської різьби. Методику аналізу побудовано на основі теоретичних і практичних положень психології візуального сприйняття, зокрема методу гештальтпсихології. За цією методикою виявлено утилітарно-функціональні, структурно-конструктивні, естетичні та образно-тематичні функції орнаментальних мотивів гуцульської різьби в структурі виробів декоративно-ужиткового мистецтва, апробовано комплексний аналіз окремого виробу, оздобленого орнаментом гуцульської різьби. Значна частина монографії висвітлює дослідження методології використання етномистецьких традицій формоутворення орнаменту у проектно-художній практиці. Запропоновано різні рівні втілення візуальних і морфологічних закономірностей орнаменту гуцульської різьби в сучасній мистецько-освітній практиці у галузях графічного й предметного дизайну. Монографія містить значний авторський доробок у вигляді ілюстративного матеріалу, який у максимально доступній візуальній формі розкриває сутність і результати проведеного дослідження. Монографія буде цікавою для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямами «мистецтвознавство», «дизайн» та «декоративно-прикладне мистецтво», а також може бути корисною для всіх, хто цікавиться прикладними аспектами застосування методики гештальтпсихології.