Актуальный интернет-маркетинг
Бумажная книга | Код товара 847059
Yakaboo 5/5
Автор
Антон Воронюк, Александр Полищук
Издательство
IPIO
Язык
Русский
Год издания
2018
Количество страниц
160
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
160х230 мм
Переплет
Мягкий

Все о книге Актуальный интернет-маркетинг

В этой книге выделены самые главные инструменты интернет-маркетинга, которые действительно важны для продвижения вашего бизнеса.

Для всех, кто слышал про конверсию, Google Analytics, метатеги, seo и т.д., но не знает как этими инструментами пользоваться, чтобы получать прибыль, Антон Воронюк и Александр Полищук описали и объяснили самые важные методы работы в интернет-маркетинге. Получился экспресс-курс для молодых интернет-маркетологов с самыми эффективными маркетинговыми приемами.

«Актуальный интернет-маркетинг» — это не только теория. Это интернет-маркетинг в действии. Уже в процессе чтения, вы будете тренироваться, заниматься и делать анализ своего интернет-проекта.

Характеристики
Автор
Антон Воронюк, Александр Полищук
Издательство
IPIO
Язык
Русский
Год издания
2018
Количество страниц
160
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
160х230 мм
Переплет
Мягкий
Рецензии
  •  
    Хочете жити в ногу із часом, то вже сьогодні починайте будувати онлайн-кар'єру 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Зараз інтернет-технології пропонують безліч різних можливостей, щоб створити свій медіа-бізнес. Але із чого ж конкретно почати реалізовувати свій проект і як правильно його розвивати? Книга Антона Воронюка та Олександра Поліщука «Актуальный интернет-маркетинг» ґрунтовно та доступно дозволяє вам відповісти на ці та багато інших запитань: Хто я? Що я пропоную? Де я? Для чого? Хто клієнти? Що? Як? Чи можна краще? Можу із впевненістю сказати, що із своєю головною задачею дане видання справляється на відмінно.
    Коли я почав використовувати заявлені у книзі інструменти залучення нової клієнтської бази, можливо, скажу банально, але вони спрацювали. Моїм сайтом почали цікавитись і, повірте, бізнес теж почав налагоджуватись. Хоча насправді я вже почав був думати, що все, це не моє. Що стало корисним мені особисто ще, так це - як зробити так, щоб сайт був у топових позиціях під час пошуку, і скільки разів потрібно згадати ключове слово в тексті, щоб цільова аудиторія легко вас знайшла. Інші речі, за які авторам «плюсую»:
    • навіщо потрібен, той хто компонує посилання на сайті та який формат для контенту є найефективнішим;
    • як управляти репутацією і працювати з негативом та з якими завданнями дає можливість впоратися контекстна реклама.
    Після прочитання книжки я був просто окрилений, та вже готовий був відразу бігти - братись до нелегкої праці.
    Окрім власне ДУЖЕ корисного матеріалу, той, хто купить цю книжку, також отримає інструменти для відстеження ефективності своєї роботи і контролю підрядників, зрізу активності конкурентів в інтернеті! Наголошу ще раз, що цей матеріал для тих, хто хоче поліпшити свій інтернет-бізнес та тих, хто лише починає будувати свою кар'єру медійника в соціальній павутині. Успіхів вам і вашим творчим стартам!
  •  
    Книга справді про актуальне
    Спочатку я була здивована, як таку велику сферу і відповідно великий обсяг інформації можна помістити в одній книзі. Але змушена визнати - авторам це вдалось. У книзі є інформація про ключові поняття, що стосуються інтернет-маркетингу - від запуску контекстної реклами у пошукових системах до підготовки контенту для соцмереж. Незалежно від того, чи ви власник малого бізнесу, який тільки починає знайомитись із хитромудрими поняттями, чи вже досвідчений інтернет-маркетолог - книга буде корисною для всіх. Найбільше мені сподобалось, що текст є структуризованим, тобто автори проходять із читачами всі етапи запуску: від місії компанії та її цілей в інтернеті до налаштування Google Analitycs. Також сподобалось те, що інформація подано доступно, наскільки це взагалі можливо у цій сфері. Зазначу, що на багатьох курсах та у багатьох статтях автори ніби спеціально для підвищення свого авторитету намагаються все ускладнити. У цій книзі - навпаки, все максимально спрощено, тому що ціль авторів справді допомогти своїм читачам. Окрім цієї книги, рекомендую підписатись на блог автора - теж чимало корисних порад, які не перестають бути актуальними.
Купить - Актуальный интернет-маркетинг
Актуальный интернет-маркетинг
Товар больше не производится
 

Рецензии Актуальный интернет-маркетинг

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Хочете жити в ногу із часом, то вже сьогодні починайте будувати онлайн-кар'єру 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Зараз інтернет-технології пропонують безліч різних можливостей, щоб створити свій медіа-бізнес. Але із чого ж конкретно почати реалізовувати свій проект і як правильно його розвивати? Книга Антона Воронюка та Олександра Поліщука «Актуальный интернет-маркетинг» ґрунтовно та доступно дозволяє вам відповісти на ці та багато інших запитань: Хто я? Що я пропоную? Де я? Для чого? Хто клієнти? Що? Як? Чи можна краще? Можу із впевненістю сказати, що із своєю головною задачею дане видання справляється на відмінно.
    Коли я почав використовувати заявлені у книзі інструменти залучення нової клієнтської бази, можливо, скажу банально, але вони спрацювали. Моїм сайтом почали цікавитись і, повірте, бізнес теж почав налагоджуватись. Хоча насправді я вже почав був думати, що все, це не моє. Що стало корисним мені особисто ще, так це - як зробити так, щоб сайт був у топових позиціях під час пошуку, і скільки разів потрібно згадати ключове слово в тексті, щоб цільова аудиторія легко вас знайшла. Інші речі, за які авторам «плюсую»:
    • навіщо потрібен, той хто компонує посилання на сайті та який формат для контенту є найефективнішим;
    • як управляти репутацією і працювати з негативом та з якими завданнями дає можливість впоратися контекстна реклама.
    Після прочитання книжки я був просто окрилений, та вже готовий був відразу бігти - братись до нелегкої праці.
    Окрім власне ДУЖЕ корисного матеріалу, той, хто купить цю книжку, також отримає інструменти для відстеження ефективності своєї роботи і контролю підрядників, зрізу активності конкурентів в інтернеті! Наголошу ще раз, що цей матеріал для тих, хто хоче поліпшити свій інтернет-бізнес та тих, хто лише починає будувати свою кар'єру медійника в соціальній павутині. Успіхів вам і вашим творчим стартам!
  •  
    Книга справді про актуальне
    Спочатку я була здивована, як таку велику сферу і відповідно великий обсяг інформації можна помістити в одній книзі. Але змушена визнати - авторам це вдалось. У книзі є інформація про ключові поняття, що стосуються інтернет-маркетингу - від запуску контекстної реклами у пошукових системах до підготовки контенту для соцмереж. Незалежно від того, чи ви власник малого бізнесу, який тільки починає знайомитись із хитромудрими поняттями, чи вже досвідчений інтернет-маркетолог - книга буде корисною для всіх. Найбільше мені сподобалось, що текст є структуризованим, тобто автори проходять із читачами всі етапи запуску: від місії компанії та її цілей в інтернеті до налаштування Google Analitycs. Також сподобалось те, що інформація подано доступно, наскільки це взагалі можливо у цій сфері. Зазначу, що на багатьох курсах та у багатьох статтях автори ніби спеціально для підвищення свого авторитету намагаються все ускладнити. У цій книзі - навпаки, все максимально спрощено, тому що ціль авторів справді допомогти своїм читачам. Окрім цієї книги, рекомендую підписатись на блог автора - теж чимало корисних порад, які не перестають бути актуальними.
 
Характеристики Актуальный интернет-маркетинг
Автор
Антон Воронюк, Александр Полищук
Издательство
IPIO
Язык
Русский
Год издания
2018
Количество страниц
160
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
160х230 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Тираж
2000
ISBN
978-617-7453-38-2
Вес
350 гр.
Тип
Бумажная