Рецензии «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції»

Лучшие рецензии
Написать свою рецензию
  • Книга-рецепт достижения лидерства компании
    Ілля Гричихин, 17 декабря 2016 г.
    Рецензия полезна?
    Ця книга увійшла в мій особистий must read бізнес-літератури. Звичайно ж, це моя суб'єктивна оцінка. Але книга насправді чудова.
    Надихаючись здобутками Стіва Джобса більшість з нас, звичайно ж, хочуть піти такою ж дорогою. Кожен мріє створити продукт, який буквально «порве» ринок та зробить його мільйонером, а то і мільярдером. На худий кінець, хоча б дозволить відсунути конкурентів на задній план. Більшість книжок, не зупиняючись, трублять про креативність, про те, що потрібно вийти за межі ринку... Однак лише в «Стратегії Блакитного Океану» по пунктах розписано ЩО, ЯК, НАВІЩО і ЧОМУ потрібно зробити для того, щоб у Вашого продукту не було конкурентів.

    Чан Кім і Рене Моборн описують трохи фантастичні для українських реалій, однак досить цікаві принципи позбавлення від конкурентів та створення нового ринку, на якому б Ви мали шалений успіх. Перша половина книги про те, як працювати з інновацією цінності, якими характеристиками в системі цінностей споживача повинен володіти продукт / послуга. А найкорисніше - це готові алгоритми щодо виходу за межі ринку та за межі існуючого попиту апріорі. Автори наводять досить багато цікавих, РЕАЛЬНИХ прикладів з життя, тому матеріал аж ніяк не можна назвати голослівним. В другій частині йде мова про те, як не провалити геніальну стратегію бездарним виконанням. Що для нашого ринку, напевно, навіть більш актуально, ніж для західного. Тим паче, що на Заході вже давно навчилися цінувати своїх співробітників, залучати їх до вирішення проблем без конфліктів чи «батога». З усіх книг на тему «нових ринків» ця - найбільш опрацьована. В ній автор, навіть, розкриває власну методику аналізу, що на мою думку, є досить таки дієвою. Однозначно, матеріал корисний. Раджу книжку до прочитання усім, хто хоче «зблизитися» з діловою класикою та прагне розширити власний кругозір.
    Оставить комментарий
  • Как испортить впечатление
    Natasha Sabadash, 9 ноября 2017 г.
    Рецензия полезна?
    Идея книги - 5, изложение - 1, поэтому в среднем троечка.
    Всегда с большим интересом и удовольствием читаю подобную литературу, но не в этот раз.
    Было очень любопытно почитать, какие практические советы нам могут дать исследователи.
    Но первая треть книги - сплошные рассказы о том, что будет дальше и в какой главе они что нам расскажут.
    Что я отлично запомнила из этой книги - так это слова «стратегія блакитного океану», эти слова настолько часто упоминаются на каждой странице, что начали меня раздражать. Я специально подсчитала, с 309 по 311 страницу они встретились 18!!! раз. Я не думаю, что это недочёт переводчиков, почему-то уверена, что у авторов был неправильный редактор.
    Из положительного. Я убедилась в том, что в принципе думаю и действую в правильном направлении.
    Самая важная мысль книги - выходите из своего круга и думайте, как не ваши клиенты могут стать вашими, при этом не забывайте о затратах и формировании правильной цены, которая не только принесёт удовольствие клиенту, но и прибыль вашему бизнесу.
    Книгу еле домучила, жаль было бросать, потому что я всегда дочитываю, даже, когда и не нравится.
    И мне не понравилось, как издательство расположило таблицы. Все объяснение прерывалось таблицей, надо было решать: дочитывать предложение или рассматривать таблицу. Может хоть это исправят в следующем тираже.
    Оставить комментарий