Рецензии «Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства»

Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства

Обычная цена: 150 грн

Особое предложение: 120 грн

Средняя оценка
2
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Лучшие рецензии
Написать свою рецензию
  • Викриваючі факти про музичну індуструю та піратську культуру
    Елена Милитчук, 28 сентября 2017 г.
    Рецензия полезна?
    Насправді, це ґрунтовна і цікава праця, але вона припаде до смаку не кожному.

    Найперше, в оману вводить оформлення обкладинки українського видання, яке налаштовує на рок, а в книзі представлений тільки розвиток реп-музики, що особисто мені, як не фанату останньої, є мало цікавим.

    Сама ж розповідь складається з трьох сюжетних ліній, що поступово сходяться до однієї:
    - історія про вчених-винахідників, які працювали в галузі психоакустики і винайшли формат mp3;
    - про індустрію звукозапису та зокрема одну з найвідоміших її особистостей – Даґа Морріса;
    - про розвиток цифрової сфери та її вплив на музику, виникнення і функціонування різноманітних осередків піратства, їх філософію та найяскравіших представників.

    Цікаво, що автор старався надати своїй оповіді елементи художнього твору, змальовуючи зовнішній вигляд героїв, їх манеру поведінки, характер, життєві шляхи і т.д., це полегшувало сприйняття інформації, робило оповідь більш живою. Крім цього, розділи із кожної сюжетної лінії чергуються між собою, що теж не є характерною рисою нон-фікшену. Проте це мені скоріше заважало при читанні, увага губилась через такі різкі переходи, важко було пригадати на чому завершилась попередня оповідь з кожної сфери.

    Незважаючи на це, для себе я почерпнула багато корисних фактів і знань: що за наука психоакустика і як наш мозок сприймає звуки, чому mp3-формат витіснив компакт-диски, чим були вигідніші лейблам альбоми чи сингли, коли стали популярними відео-кліпи, як виникло піратство і що шкідливого та корисного воно зробило для музикальної індустрії, як працює торрент-система. Продовжувати можна безкінечно) Книга допомагає більш глибоко та різносторонньо подивитись на феномен піратства, визначитись зі своїми поглядами на це питання, дізнатись маловідомі широкому загалу факти.

    Хоча мені, як пересічному читачеві вистачило би більш стислої, не такої деталізованої інформації, адже великий об’єм незнайомих імен і особистостей лише частково відклався в пам’яті, не всі технічні моменти були зрозуміли. Тому можу радити цю книгу тим, хто напряму має відношення до музичної індустрії, добре орієнтується у відповідній термінології чи цікавиться питаннями історії піратства.
    Оставить комментарий
  • Для всіх, хто любить музику і не тільки!!!)))
    Катерина , 6 июня 2017 г.
    Рецензия полезна?
    Я не люблю читати нон-фікшн, але перед цією книгою просто не змогла встояти, і недарма, адже прочитала я її буквально за декілька днів.
    В цілому в книзі є три історії про абсолютно різних людей, представників різних професій та прошарків суспільства. Всі ці історії об’єднані спільною темою, а саме - музика, піратство та формат mp3.
    Отож, перша історія розповідає нам про Карлгайнца Бранденбурґа - винахіника формату mp3, його команду та їх складний, тернистий шлях до поширення та популяризації свого винаходу. Це, так звана, технічна складова книги.
    Друга історія присвячена двом друзям, що разом працювали на фабриці з виготовлення компакт-дисків, та їх приходу в піратський світ нелегального контенту. Ця історія, мабуть була для мене найбільш цікавою, оскільки , ніби, привідкривала завісу до чогось таємного і невідомого, а також, хоч і побічно, але торкається історії розвитку інтернету.
    І, нарешті, третя історія присвячена Даґу Моррісу, одному з представників музичної індустрії, що очолював відомі та мега прибуткові музичні лейбли. Ось цю частину, особисто мені, було найменш цікаво читати, можливо тому, що я не фанатка репу (а саме про нього тут найбільше розповідається).
    Врешті-решт, як не складно здогадатися, всі ці три історії поступово все тісніше переплітаються між собою. Таким чином ми бачимо, як автор розкриває одну тему (вплив сучасних технологій на музичну індустрію), по суті, з трьох різних точок зору.
    Щодо самого стилю автора, то хочу відмітити, що хоч книга і не художня, але автор написав її досить майстерно (особливо мені запам’ятались описи зовнішності та характерів всіх тих людей, про яких ведеться розповідь), з необхідним (для такого стилю книги) мінімумом художніх засобів, завдяки чому книга читається досить легко.
    Крім того вся ця історія захоплює практично з першої сторінки. Чого лише вартий початок книги:

    «Смерть формату MP3 проголосили в конференц-залі в німецькому місті Ерланґені навесні 1995 року. Група експертів, які мали би бути неупередженими, остаточно піднесли гарбуза цій технології, віддавши перевагу її вічному супернику — формату MP2.»

    Можу порадити цю книгу всім, кого цікавить тема музики, піратства та технологій ( при чому як сукупно всі ці теми, так і окремо кожна з них), ну і просто кожному, хто хоч раз забивав у пошуку Google: «скачати mp3 безкоштовно», але ніколи не задумувався над тим, звідки вся ця музика там взялася та що і хто стоїть за цими музичними файлами)))))
    Оставить комментарий