Рецензии «Феномен ZARA»

Средняя оценка
3
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Лучшие рецензии
Написать свою рецензию
  • Зара
    anastasi77777 , 11 января 2017 г.
    Рецензия полезна?
    Зара чи як стати найвпливовішими на ринку. Ця книга - це історія успіху однієї з найвпливовіших компаній в світі. Крім самої компанії тут висвітлюється керівник - Амансіо Ортега. Він був колишнім продавцем, який зумів зробити бізнес-революцію в сфері фешн. Книга має тисячний тираж, сім перевидань і перевелась на кілька мов. Я вперше зустріла її на полиці книжкової лавки Лондона.
    Ця книга чудова тим, що тут описно: як з простого продавця стати найбагатшою людиною в Європі? Як змінити свідомість мільйонів споживачів? Як створити саму видає компанію XXI століття? У книзі дуже багато рекомендацій! Дуже важливо те, що цю книгу я читала мовою оригіналу та в перекладі. Мені більше сподобався переклад. Автор перекладу зберіг і перевів всю суть книги. І навіть найманші нюанси адаптував для читача України і Росії. Я готова сказати спасибі автору і я б віддала за цю книгу будь-які гроші!
    Ще дуже не останню роль відіграє те, що книга красива. Обкладинка, якість і художнє оформлення дуже круті!
    Це книга, яка допоможе стати більш зрілим і досвідченим.
    Оставить комментарий
  • Встречают по одежке
    Ирина , 25 октября 2016 г.
    Рецензия полезна?
    За последние годы в на полках книжных магазинов существенно увеличилось количество бизнес-литературы с историями успеха. Я считаю, что такая литература — очень важна для нас сегодня, потому что показывает истории настоящего успеха, в которых мы можем убедиться, просто посмотрев вокруг. Первое, что приходит на ум, когда говорят о книге-истории успеха — это книга Айзексона «Стив Джобс». Но сейчас не об этом «повелителе яблочных технологий». Потому что если посмотрите вокруг, то наверняка увидите людей. И эти люди одеты. Так вот, «Феномен ZARA» - о том, насколько важна одежды в нашем современном мире.

    «Встречают по одежке...» Чтобы эта встреча состоялась как можно более успешно, вы должны выглядеть на все 100, а лучше 200, 300... ну, вы поняли. Стиль — далеко не последнее, если, конечно, вы не живете затворником где-нибудь в горах. Особенно важен стиль для публичных людей и всех, кому важны отношения с окружающими. Основатель компании ZARA Амансио Ортега понял это как никто другой и создал своё детище — чтобы помочь миллионам людей по всему миру выглядеть стильно и комфортно. Сегодня компания этого человека является флагманом для всего направления casual в мире моды. Множественные магазины одевают людей как в крупных мегаполисах, так и в маленьких городах, а это уже признак всемирного признания.

    Об этом головокружительном успехе нам рассказывает Ковадонга О’Ши, которая провела много времени чтобы изучить этот феномен, биографию бизнесмен и культуру потребления. Книга предназначена для всех, кто интересуется жанром «истории успеха в бизнесе». Как я уже говорила, это направление на нашем рынке не спроста пользуется популярностью — наша делает первые шаги навстречу процветающей экономике. Чтобы делать бизнес хорошо, нужно не просто иметь светлую голову и хорошую идею — нужно учиться на чужих ошибках и вдохновляться достижениями других.

    Издание Эксмо просто отличное, одна обложка только чего стоит!) Хотя, хотелось бы эту книгу иметь на полке на украинском языке. Очень надеюсь, что её популярность привлечет внимание наших издателей!)
    Оставить комментарий
  • Отзыв
    Андрій Романенко, 19 октября 2016 г.
    Рецензия полезна?
    Дуже люблю літературу, що має практичну цінність, і ця книжка, про феномен компанії ZARA - безперечно одна з таких. Зовні видання нагадує той самий, улюблений момент, - коли вилітаєш з магазину із заповітними пакетами. Все інше вже буде не так цікаво: повторна примірка, щось не підійшло, щось виявилося не таким вже й потрібним... Але ось цей момент первинного накопичення обновок - погодьтесь, одне з головних задоволень в нашому з вами шоп-житті.

    Саме цей момент нагадує книга: паперовий пакет з обновками, як же інакше. Тільки всередині - не речі, а історії. І укладені вони в стильну, тверду, приємну на дотик обкладинку.
    В книжці одна велика історія, яка ділиться на малі. Як одного разу у людини з'явилася мрія. Як він почав її втілювати в життя. Як його мрія охопила весь світ, втілюючи й наші з Вами надії - купити дійсно красивий та недорогий одяг.

    Сюжет книжки - поєднання двох історій: власне компанії ZARA, та її творця - бізнесмена Амансіо Ортеги. Саме він одного разу придумав, як зробити так, щоб його одяг купував весь світ. Головне, чого щоразу добивається компанія - робити оригінальний якісний одяг та знайти для нього золоту середину, щоб товар був доступний абсолютно кожному. Здається, це просте правило бізнесу. Однак, чомусь такого результату добиваються одиниці. А як саме зробити власні товари та послуги затребуваними, дізнайтесь на прикладі ZARA. Взагалі я дуже люблю читати історії успіху відомих брендів, мене це дуже мотивує та надихає.
    Оставить комментарий