Мовна свідомість. Структура, типологія, виховання
72 грн
Есть в наличии
Автор: Филипп Селигей
Издательство: Києво-Могилянська академія
Язык: Украинский
Год издания: 2012
Количество страниц: 118 стр. (иллюстрации)
Формат: 60x84/16 (~145x200 мм)

Характеристики

Автор: Филипп Селигей
Издательство: Києво-Могилянська академія
Язык: Украинский
Год издания: 2012
Количество страниц: 118 стр. (иллюстрации)
Формат: 60x84/16 (~145x200 мм)
Переплет: Мягкий
Бумага: Офсетная
Шрифт: Warnock Pro
Тираж: 1000
ISBN: 978-966-518-595-6
Содержание: Вступне слово (Лариса Масенко) Розділ 1. СТРУКТУРА І ЗНАЧУЩІСТЬ МОВНОЇ СВІДОМОСТІ § 1. Короткий огляд літератури. § 2. Сутність і визначення. § 3. Будова МС. § 4. Роль МС у мовному житті. Розділ 2. РІВНІ РОЗВИНЕНОСТІ МОВНОЇ СВІДОМОСТІ § 1. Критерій типології. § 2. Нульовий рівень. § 3. Початковий рівень. § 4. Середній рівень. § 5. Високий рівень. § 6. Метод «ідеальних типів». § 7. Історичні приклади високої МС. § 8. Перспективи досліджень. Розділ 3. ШЛЯХИ ВИХОВАННЯ МОВНОЇ СВІДОМОСТІ § 1. Низький рівень МС українців. § 2. Глобалізація як загроза мовам. § 3. Плекати МС – дбати про мову. § 4. Засади мовного виховання. § 5. Канали виховного впливу. § 6. Зміст виховання. Цінність мови. § 7. Цінність рідної мови. § 8. Мовні міфи й забобони. § 9. Метод проблемних ситуацій. § 10. Мовна самосвідомість. Розділ 4. ЗАЗИРАЮЧИ В МАЙБУТНЄ § 1. Висока МС – утопія чи реальність? § 2. Матеріальне vs духовне. § 3. Суспільство знань. § 4. МС у суспільстві знань. РЕЗЮМЕ